siemed Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Ik heb mijn dreambox gemount aan mij pc en kijk zo de dvd's die op mijn pc staan. Dit gaat goed, alleen heb ik vaak hangers als ik de speler wil stoppen of daarna een andere dvd wil kiezen. De radartjes blijven dan in het scherm draaien en ik kan de box niet meer bedienen. Hij reageert helaas nergens meer op. Hebben meer gebruikers hier last van of moet ik dit probleem in mijn eigen box zoeken? Kan ik ergens een log vinden die bijhoud waar hij op vast loopt?
Neptunus Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Origineel bericht van: siemed Ik heb mijn dreambox gemount aan mij pc en kijk zo de dvd's die op mijn pc staan. Dit gaat goed, alleen heb ik vaak hangers als ik de speler wil stoppen of daarna een andere dvd wil kiezen. De radartjes blijven dan in het scherm draaien en ik kan de box niet meer bedienen. Hij reageert helaas nergens meer op. Hebben meer gebruikers hier last van of moet ik dit probleem in mijn eigen box zoeken? Kan ik ergens een log vinden die bijhoud waar hij op vast loopt? Ik heb hier ook last van (Gemini en ook met Pli) en weet echt niet hoe het kan oplossen. Je kan ook niet zoveel instellen. Zijn er gebruikers waar de DVDplayer plugin probleemloos loopt? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
knakker Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Nou probleemloos is wat al te sterk, maar ik heb eigenlijk geen noemenswaardige problemen. Ik gebruik echter wel een interne harde schijf. Ik heb wel gemerkt dat de dreambox niet op een HD kanaal mag staan want dan werkt de plugin gewoon niet. Zelfs de menu's in de hd skin werken sinds versie 4.0 van gemini prima.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen