Frown Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Sinds gisteren mijn DB7020 vervangen door een DB800. Erg mooi spul! Draait nu Gemini 4.00 E2. Echter de toetsen werken anders dan in Gemini 4.60 E1. Bijvoorbeeld de OK knop geeft niet de complete lijst zenders maar alleen het info blok. Pijltje omhoog geeft niet het volgende kanaal maar dat doet pijltje naar rechts. Is dat ergens aan te passen?
Littlesat Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Jij had de DM7020 in de Neutrino mode staan ipv de normale Enigma mode. Zover ik weet gaat dit met de DM800 niet. Tenminste de Neutrino optie heb ik voor Enigma2 nog niet gevonden. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
DeBeek Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Even de plugin Pauli installeren, kan je de remote net zo instellen als de 7020.. Zie de bijlage.
The Iron Maiden Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Hoe kan ik handmatig een plugin installeren in Pli Jade2? mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
The Iron Maiden Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 Ik heb het zelf gevonden. Het werkt hetzelfde als bij Gemini. - Kopieer de ipk plugin naar /tmp - Open telnet sessie en type: ipkg install /tmp/*.ipk mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen