Seca3 Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Vandaag kreeg ik twee nieuwe Smartkaartjes toegestuurd als vervangers voor de oude exemplaren. Aangezien ik twee Dreamboxen heb (een 600PVR en een 500plus) heb ik die eerst beide in de CCcam mode gezet om er zeker van te zijn dat de kaarten geactiveerd zouden worden. Dit lukt mij nl. niet met Gbox dat ik normaliter gebruik (maandelijkse activering). Dit was uiteindelijk niet nodig, de kaarten zijn blijkbaar al geactiveerd want ik had direct beeld. Daarna heb ik de nieuwe kaart in mijn DM600PVR laten zitten die als 'server' werkt voor de interne sharing met de DM500plus waar ik vervolgens de kaart heb uitgehaald. Hierna heb ik Gbox opgestart op beide boxen, waarna de zaak probleemloos blijkt te werken! Ik heb wel het idee dat bij het zappen op de 500plus (client) er wat langer even geen beeld is, maar daarna blijft de zaak stabiel werken. De volgende stap is het testen met CCcam en de interne sharing, daar ben ik nog niet aan toegekomen. Al met al dus een succes, en nu maar hopen dat het zo blijft werken, hopelijk is dat ook nog wanneer Seca 2 definitief 'uit' gaat en er mogelijk 'iets' op de Seca 3 kaart door CD wordt geactiveerd. Er zal toch wel iets veranderd zijn, want anders zie ik het nut totaal niet in van deze kaartwissel..... Ook werkt de kaart probleemloos in mijn oude XSAT 410! Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen