Gast The_Moose Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Hallo, Ik heb 3 stuks DM 600PVR in een netwerk. In een zit een digitale kabeltv smartcard en de andere twee boxen sharen daarop mee. Bij het aansluiten van de 3e PVR zijn ze beide sharers erg traag geworden. Het beeld hangt regelmatig en bij zender wisselen is het beeld regelmatig zwart. Op mijn switch zie ik veel activiteit. Het thuisnet raakt blijkbaar overbelast. Is daar iets aan te doen ? Gr., The_Moose
mteam Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Zou echt geen vertraging mogen geven. Ben je zeker dat er geen 2 boxen hetzelfde ip hebben ?? Toch niet inloggen met dezelfde username en paswoord ? Groetjes Danny
Gast Cobus R Geplaatst: 13 februari 2009 Geplaatst: 13 februari 2009 Inderdaad je moet voor iedere box een unieke c regel aanmaken als je CCcam gebruikt
Sjattuh Geplaatst: 13 februari 2009 Geplaatst: 13 februari 2009 Ik betwijfel of het iets met IP of gelijke usernames te maken heeft. Dan zou 1 van de 2 gewoon helemaal geen beeld hebben. Ik denk eerder dat je maar eens een andere switch moet uitproberen. Je zou eens 1 DB los kunnen maken en met een laptop pingen naar je box met kaart (wel even WiFi uitzetten zodat je via de kabel loopt). Dit zou zonder packetloss allemaal 1 of 2 moeten zijn. En dan de losgemaakte weer aansluiten en het bij de andere proberen. Als je iets anders krijgt dan 1 of 2ms dan zit er iets mis in je netwerk. Wat voor swtich/modem gebruik je? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast The_Moose Geplaatst: 13 februari 2009 Geplaatst: 13 februari 2009 Bedankt. Inderdaad de gouden tip. Een aparte C regel voor iedere box. Nu loopt het weer als een trein !
Sjattuh Geplaatst: 13 februari 2009 Geplaatst: 13 februari 2009 hmm dat is raar... Je had dus op beide boxen beeld met maar 1 login? Dat zou niet mogen kunnen Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Henksat Geplaatst: 13 februari 2009 Geplaatst: 13 februari 2009 Origineel bericht van: Sjattuh hmm dat is raar... Je had dus op beide boxen beeld met maar 1 login? Dat zou niet mogen kunnen Jawel, om en om. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Sjattuh Geplaatst: 14 februari 2009 Geplaatst: 14 februari 2009 Origineel bericht van: Henksat Jawel, om en om. Ik heb dezelfde situatie gehad en toen ging het niet. Toen was het of of. Weet je toevallig met wat voor een interval hij de key ophaalt? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Henksat Geplaatst: 14 februari 2009 Geplaatst: 14 februari 2009 Origineel bericht van: Sjattuh Weet je toevallig met wat voor een interval hij de key ophaalt? Dat kun je zien in de webinterface van CCcam, voor de CDS kaart ongeveer 12 á 13 seconden. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Sjattuh Geplaatst: 14 februari 2009 Geplaatst: 14 februari 2009 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: Sjattuh Weet je toevallig met wat voor een interval hij de key ophaalt? Dat kun je zien in de webinterface van CCcam, voor de CDS kaart ongeveer 12 á 13 seconden. thx. Da's een stuk hoger dan ik had verwacht... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen