Ga naar inhoud

[DM500] kan sateliet instelllingen niet weer vinden

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan voor mijn Originele dreambox 500-S de instelligen voor de satalieten niet weervinden onder instellingen dus ik kan hem niet meer instellen op 1 sataliet of meerdere satalieten ik heb hem al 3 keer opnieuw geflasht en dit gaat gewoon goed maar die instellingen kan ik niet weer vinden onder instellingen ieman dit ooit eerder gehad

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik heb mijn DB500-S al 3 keer opnieuw geflasht met Pli-Jade, Gemini en Darkstar 2 en dit gaat gewoon prima maar als ik hem dan opstart dan moet je alles weer instellen maar dan mis ik het gedeelte waar je de satalieten in kunt stellen dit is op 1 of andere wijze totaal verdwenen. Je weet wel waar je kunt kiezen voor 1 sataliet of meerdere of draaibaar ik snap niet hoe dat kan verdwijnen.

Als je normaal bij All Services kijkt dan staan daar 4 onderwerpen 1 met rood blokje All Services 2 groen blokje satalites 3 geel blokje Providers 4 blauw blokje Bouquets. en nu komd het!!!!! hier staat geen satalites meer bij dus ik mis een stukje software hoe kan ik dit weer terug krijgen

Geplaatst:

Bij gemini

kies menu 6 instellingen (Einstellungen)

2 sendersuche

1 satelletenkofiguration

bovenste regel selecteren met pijltjestoetsen en op ok drukken.

suc6

nobody is perfect, I ain't nobody

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Geplaatst:

Ja maar dat ben ik dus kwijt dat is bij mij weg kan ik een file daar voor terug zetten ik weet wel waar ik het kan vinden maar het probleem is dat ik dast gedeelte kwijt ben

Geplaatst:

Probeer eens,de fabrieksinstellingen herstellen!

En dan weer alles instellen.

groetjes boekkie

Dreambox  Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd.

Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed

Geplaatst:

zet er eerst eens een erase image in dan een org dream image en dan image naar keuze. overigens allemaal met nullmodem kabel.

Geplaatst:

oke dat wil ik wel maar waar haal ik dat weg een erase image wat is dat ik heb wel een nul modem kabel en ik heb ook wel een programma om het 1 en ander te wissen maar ik mis een stukje interne software en dat zit volgens mij niet in de image

Geplaatst:
Origineel bericht van: wdcompute
oke dat wil ik wel maar waar haal ik dat weg een erase image wat is dat ik heb wel een nul modem kabel en ik heb ook wel een programma om het 1 en ander te wissen maar ik mis een stukje interne software en dat zit volgens mij niet in de image

Andere software proberen?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen