Henksat Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: antonlamers Zou je ook de sat. positie willen toevoegen. Net zoals bij newimage2? Kan ik naar kijken. Als ik daar geen aanpassing in de skin voor nodig heb is het wel te doen. Daarvoor zijn aanpassingen in de skins nodig. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Anton48 Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Origineel bericht van: conc Ga je deze image ook voor de 800 maken? Hallo Milo, Maak je hem ook voor de Dreambox 7000s? Anton Groetjes, Anton.
Gast MiLo Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Origineel bericht van: Anton48 Maak je hem ook voor de Dreambox 7000s? Alleen enigma2 komt in aanmerking. Dat zijn dus de 7025, 600, 800 en 8000. Voor de 800 is een test versie beschikbaar nu, geen idee of die het doet...
hemertje Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Origineel bericht van: MiLo Alleen enigma2 komt in aanmerking. Dat zijn dus de 7025, 600, 800 en 8000. zonder de 600 dus DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
antonlamers Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Origineel bericht van: milo Ik moet wel een beetje uitkijken niet in de valkuil van Gemini te vallen, dus dat er veel te veel in komt te zitten, wat (flash) geheugen kost. Hoeft niet De originele skin eruit en de Chromeline Cobalt skin erin VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
antonlamers Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Hoi Milo, Die networkbrowser is die ergens te downloaden, zodat die ook in ronaldd kan? anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Littlesat Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Die networkbrowser komt vanzelf in alle images in de nabije toekomst, daar deze gewoon in git staat. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Bambike Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Heb deze image nu ook draaien vanop een CF Heb er de skin "Nemesis.Blacbbox" ingezet. Deze skin blijft gewoon mijn voorkeur dragen. Heb er dan via BarryAllan de cccaminfo_1.2 plugin ingezet. Tot nu werkt alles naar wens !! Zappen gaat lekker snel. Knap werk !!! Groeten BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000
Yoran Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Origineel bericht van: antonlamers Origineel bericht van: milo Ik moet wel een beetje uitkijken niet in de valkuil van Gemini te vallen, dus dat er veel te veel in komt te zitten, wat (flash) geheugen kost. Hoeft niet De originele skin eruit en de Chromeline Cobalt skin erin +1 Cobalt skin is mooooi. My DM7025 is MiLo-powered
Gast MiLo Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Voor de volgende release heb ik nu klaar: NetCaster patch van BushWhacker Extra NL vertalingen die hier en daar ontbraken Nemisis.Chromeline.Cobolt is default skin Movielist: Geeft weekdag (of "gisteren") aan bij opnames Movielist: Als lengte niet wordt weergeven, wordt die ruimte voor iets anders benut (datum meestal) Deze komt waarschijnlijk morgen online, want mijn test systeem is aan het opnemen geslagen met mijn pre-test versie en ik wil de laatste release wel nog even aan de tand voelen voor ik hem op het net zet. Voor daarna wil ik verder werken aan de movielist, want die is te oubollig voor zo'n mooi apparaat. Zoals weergeven van hoeveel je al gezien hebt.
DeBeek Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Wacht in spanning af........ En de huidige image werkt echt super....... Was altijd Gemini freak, maar ben nu om.... Ps, maak je ook je eigen boot screen ???...
antonlamers Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 @milo, die backup restore functie die jij en ronaldd hebben. is dat makkelijk toe te voegen in een ander image, bijv newnigma of pli enz? Anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Henksat Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Origineel bericht van: antonlamers @milo, die backup restore functie die jij en ronaldd hebben. is dat makkelijk toe te voegen in een ander image, bijv newnigma of pli enz? Anton Als je die nieuwe softwaremanager plugin bedoeld, dat is een DMM plugin, evenals de netwerkbrowser. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Laverda Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 we wachten vol spanning om de nieuwe image. Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer
Neptunus Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Origineel bericht van: MiLo Voor daarna wil ik verder werken aan de movielist, want die is te oubollig voor zo'n mooi apparaat. Zoals weergeven van hoeveel je al gezien hebt. Kijk eens naar de Suomipoeka movielist, erg mooi en functioneel! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen