The Iron Maiden Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Hallo, Als ik met mn DB7025+ een film afspeel en ik ga spoelen dan heb ik geen OSD in beeld, dus ik weet niet hoe snel ik spoel en waar ik ergens in de opname ben. Ik kan me herinneren dat ik ooit tijdens het spoelen bijvoorbeeld 16x in beeld heb zien staan, maar nu dus niet meer. Is er een instelling die de OSD in mediaspeler weergeeft of verbergt? Ik draai Pli Jade2 mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
The Iron Maiden Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Geplaatst: 8 maart 2009 Niemand een idee? Heeft er iemand uberhaupt wel OSD tijdens in media speler of heb ik me gewoon vergist? mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
HJS Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Heb je al eens een andere skin gebruikt? Soms kun je bij preview skin even kijken of deze OSD funtie ook wordt ondersteund. VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme
The Iron Maiden Geplaatst: 9 maart 2009 Auteur Geplaatst: 9 maart 2009 Ik heb de default skin geprobeerd, maar ook dan heb ik geen OSD in mediaspeler. Ik zal morgen eens wat extra skins installeren, om te kijken of dat nog versachil maakt. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen