the_knarf Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Het lijkt een gebed zonder eind, maar blijf zoeken naar een oplossing. Ik heb 4 satellieten, en 2 DiSEqC Switches met deze gegevens: Digiality 4X1 HIGH ISO Switch Frequency Range:950-2200Mhz Insertion Loss:<3dB Power:12-20v/30mA Het probleem dat ik heb is dat het niet lukt om bijvoorbeeld van een SBS6 naar BBC1 te zappen (dit gaat meestal nog wel goed) maar terug van BBC1 naar SBS6 geeft probleem. Nu weet ik dat dit hier op het forum al veel besproken is. Ik vroeg mij af of er iemand is met dezelfde opstelling waarbij het switchen wel werkt, en hoe dan de instellingen moeten staan. Deze opstelling werkte probleemloos met mijn Inverto m7000, maar nu ik eenmaal aan de DM7025+ geroken heb wil ik niet meer terug ;-) Ik wil best andere switches kopen, maar tot nu toe lijken alle switches problemen te hebben, en als je geluk hebt heb je deze problemen niet ;-( GigaBlue QUAD plus 4XS2
Gast Cobus R Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 De spaun switches werken zeker. de hich iso switches (maximum/digiality)zijn kl*te met de dreamboxxen en werken niet goed.
DeBeek Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Citaat: de hich iso switches (maximum/digiality)zijn kl*te met de dreamboxxen en werken niet goed. En laat ik deze nu net hebben, en hier het zelfde probleem. Echter na het wijzigen van eenvoudige naar geavanceerde diseqc en deze juist instellen werkt het prima, geen problemen meer met schakelen tussen de sats.
the_knarf Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Geplaatst: 3 maart 2009 DeBeek: Ik ben zeer benieuwd naar die "juiste instellingen" kun je ze hier delen met ons? alvast bedankt voor de moeite. GigaBlue QUAD plus 4XS2
DeBeek Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 dit voor iedere lnb doen. lnb 1 = aa, lnb2 = ab enz.
the_knarf Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Geplaatst: 3 maart 2009 dat ga ik proberen, thanks. GigaBlue QUAD plus 4XS2
the_knarf Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Geplaatst: 3 maart 2009 GEWELDIG, Dit lijkt inderdaad de oplossing! het zappen lijkt nu een ietsiepietsie trager, maar nog steeds oke. nogmaals thanks GigaBlue QUAD plus 4XS2
DeBeek Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Klopt , hij herhaald nu 1 keer het commando, Nu hopen dat het goed blijft werken, Hier tot nu toe geen problemen meer gehad.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen