Gast victoryluzon Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 De laatste tijd, krijg ik bij de ontvangst van astra en hotbird, zeer regelmatig zo'n hoge "ber" dat het signaal uit de lucht gaat. Soms duurt dit een halve dag, soms 2 dagen. Wanneer het signaal dan weer terug is, heb ik een perfecte ontvangst. Ik heb al van alles geprobeerd, maar zonder succes. Zou het een virus kunnen zijn, of weten jullie hier raad mee. dreambox 7020 gbox 2.1b Ik hoop op een reactie, alvast bedankt victor
martin52 Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 Een virus is het zeker niet! Vertel eens iets over je opstelling (draaibaar of dual lnb). Heb je het probleem gelijktijdig op hotbird en astra? In het overgrote deel van de gevallen heeft het te maken met slechte connecties op je F-connectoren. Snijdt eens de laatste 2 cm van je kabel af en gebruik nieuwe connectoren. Het kan ook zijn dat je schotel en/of lnb(s) slecht uitgericht staan. Een paar mm naar links of rechts, omhoog of omlaag kan al erg helpen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen