Gast kalvik Geplaatst: 6 maart 2009 Geplaatst: 6 maart 2009 kan iemand me vertellen hoe ik in de dreambox 800 de settings kan veranderen probeer het met dreamboxedit te doen maar in de box komt alleen te staan n/a verder staat er niets meer in mijn dank klaas
allez l'om Geplaatst: 6 maart 2009 Geplaatst: 6 maart 2009 dreamboxedit is echt de juiste tool, zorg wel dat je de laatste versie hebt en dat de settings op enigma2 staan Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Gast kalvik Geplaatst: 6 maart 2009 Geplaatst: 6 maart 2009 nog even moet ik die oude settings er op een of andere manier er ook uit halen of schijft hij het over ik heb dreamedit 3.0.0.0 en dream edit 3.0.6 welke moet ik hebben nu lukt het me nog niet ben nu bezig om pli er op nieuw in te zetten gr klaas
martin52 Geplaatst: 6 maart 2009 Geplaatst: 6 maart 2009 Met dreamboxedit 3.0.0.0 moet het lukken. Als je je huidige settings wilt bewerken dan haal je met het commando FTP-Receive files from dreambox de settings van je box. Na bewerken stuur je ze weer terug met FTP-Send files to dreambox. Let er wel op dat het settings-type 4 is geselecteerd (lees je rechtsonder af) Eventueel settingstype veranderen met het Tools-Toggle between version 2,3 and 4 settings
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen