Gast wortellica Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Kan ik gewoon elke willekeurige laptopharddisk plaatsen in mjn dm 600. Wat raden julie aan b.v.d .
Seca3 Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Het moet wel een parallelle IDE uitvoering zijn dus geen SATA. Verder schijnt het allemaal niet zo kritisch te zijn. Ikzelf heb een paar maanden geleden voor mijn DM600PVR een 160 GB schijfje van Samsung gekocht, werkt prima! Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)
Gast wortellica Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Bedankt voor je antwoord ik kan namenlijk van iemand een hdd overnemen maar weet niet of dit een goede is het gaat namenlijk om deze ( Western Digital WD800BEVE )kan iemand mij vertellen of dit gaat werken .
peterk Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Origineel bericht van: wortellica kan iemand mij vertellen of dit gaat werken . Deze disk voldoet aan de specificaties. Of je het werkend krijgt is natuurlijk een andere vraag.
boekkie Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Western Digital,ik heb er een WD120 in de DB 600 zitten,werkt prima! Parallelle IDE uitvoering,5400 toeren,is hierboven al vermeld. groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen