arnoldg Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Is het mogelijk om de epg weer onder de rode toets te krijgen in PLI, zo ja hoe moet ik dit doen. Ik kon hier nog niets over vinden. Zijn er ook alternatieven voor de standaard EPG, de EPG zoals deze in E1 zit die was supper.
hemertje Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 houd de info knop eens ingedrukt DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Littlesat Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 In enigma2 vind je dat onder de info toets (houd die maar eens vast). De rode toets bij enigma2 staat voor opname(!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
arnoldg Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Geplaatst: 8 maart 2009 Kan ik hier ook nog iets van een default instellen, iets als standaard grafish epg en dan ook nog een standaard boeket
aux99 Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Origineel bericht van: hemertje houd de info knop eens ingedrukt Ik weet niet wat ik dan zou moeten zien, maar vast geen leeg venstertje met als titel "Eventview Menu"
hemertje Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 op welke zender kijk je dan? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
arnoldg Geplaatst: 9 maart 2009 Auteur Geplaatst: 9 maart 2009 Ik kan geen apparte instellingen maken mischien door het een of ander bestandje aan te passen zodat ik direct een epg lijst krijg en niet de epg van de zender waar deze op staat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen