Gast Pilsener Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Hoi , Na wat spelen met de DM500s , downloads van settings etc via het Pli menu . Stond de box plots vast. Nu wil de dm500 niet meer opstarten. Enkel het Pli logo ( green ...) knippert 8x en dan slaat de box weer vast. Heeft iemand de TIP om de box weer aan de praat te krijgen ? Updates deed ik altijd via FTP nu dit niet meer mogelijk is .. kan ik de box nog benaderen via dreamup en een nulmodem kabel ? Bedankt alvast ..
DeBeek Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Hoi, VDO man, Gewoon proberen of je via Dreamup en kabel nog erin kan komen. Maandag ben ik er weer, hoor het anders dan wel..
Gast Pilsener Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 buurman , jep druk bezig op zolder om een kabel te vinden en hij ligt er zekerz. Laptop met rs232 poort staat alweer klaar !! groetjes Ar
Lambik61 Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Misschien heb je dusdanig veel gedownload zodat er te weinig geheugen overblijft om stabiel te kunnen draaien. Het geheugen van een 500S is zoals bekend niet zo groot. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen