Gast Kiman Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 Hi, Ik heb een dm7000 met een stab motor. Alles werkt al aantal jaar. Ondanks wil ik een nieuwe dm500+ met pli testen voor iemand bij mij thuis. Hebt toen de dm500+ een nieuwe pli image erop gezet en Henksat settinglijstje gedownload en aangesloten bij mij thuis. De lengtegraad en breedte graad veranderd en alles aangesloten. Maar.... 1. Ik heb hotbird 97% snr , 90 agr en 0 ber signaal. Maar ik kan bvn en sommige kanalen niet ontvangen zowel op astra1 als op hotbird. Handmatig heb ik gescan op bvn maar nopes. Ook kan ik op Astra1 met 97% snr en 95%agr en 0 ber ook geen bvn ontvangen. Niet alleen BVN kan ik niet ontvangen maar sommige kanalen ook niet. Wel heeft hij zowel op hotbird en astra1 vele andere kanalen en transponder kanalen kunnen vinden. Maar niet allemaal.Lijkt wel of ie bepaalde frequency niet kan ontvangen. 2. sommige satelliet zoals 9e kan ik met die dm500+ niet ontvangen. Geeft 64% snr maar aan. Terwijl ik met mijn DM7000 wel kan ontvangen. Kan toch niet aan mijn schotel liggen ?. Nadeel is al ik buiten de schotel gaat sleutelen dan mijn dm7000 niet meer werkt. Gaat toch vanuit als je dm7000 los plug en dm500+ inplug alles kan ontvangen maar dat is niet zo. Heeft iemand hier ervaring mee ? thnks. Kiman
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen