antonlamers Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Hoi, Wat is de beste image om in de flash te zetten voor Barry Allen? Ronaldd en Milo zijn ook vrij kale images. Kan het ook als ik milo in de flash zet dat ik deze ook nog een keer via BA op de CF zet en dan prutsen op de CF versie? Is het ook nog nodig om de image welke in de flash zit af en toe te updaten? Anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Gast MiLo Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Ik heb er wel vier MiLo's op staan. Mijn image "voor dagelijks gebruik" zit in de flash. Als er dan iets mis is kan ik altijd de CF eruit trekken. Ik heb begrepen dat een deel van de drivers uit de flash worden gebruikt. Ik weet niet precies welke files het om gaat, maar volgens mij worden die ook maar zelden gewijzigd. Zo'n beetje elk image van dit jaar is wel goed, ze gebruiken toch allemaal dezelfde drivers (MiLo incluis).
martin52 Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Nabilo Pure Flash is hier speciaal voor bedoeld. Bij het flashen wordt meteen de installatie van Barry Allen meegenomen. De versie van 18-02-2009 is de meest recente.
SubSense Geplaatst: 14 maart 2009 Geplaatst: 14 maart 2009 Wat is of wat doet Barry Allen? Ik ben al aan het googlen maar ik vind alleen hoe je e.e.a. installeert. VU+ Duo + Multytenne 45 Meestal met de laatste PLi Pana TH-42PV70 XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi
DeBeek Geplaatst: 14 maart 2009 Geplaatst: 14 maart 2009 Origineel bericht van: SubSense Wat is of wat doet Barry Allen? Ik ben al aan het googlen maar ik vind alleen hoe je e.e.a. installeert. Multi boot,
SubSense Geplaatst: 14 maart 2009 Geplaatst: 14 maart 2009 Ahh, ik dacht al, wat doet het nou... Bedankt! VU+ Duo + Multytenne 45 Meestal met de laatste PLi Pana TH-42PV70 XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen