Ga naar inhoud

[DM800HD] met Anysee E30 Plus USB (voor KPN-digitenne)

Aanbevolen berichten

Gast rwmschei
Geplaatst:

Hallo Allemaal,

Ik heb nu KPN-digitenne en een losse "Strong 6850" voor de FTA-kanalen. Nu ben ik al jaren op zoek naar de ideale dreambox, maar wat is ideaal?! Omdat ik nu de mogelijkheid krijg om een gunstige DM800HD aan te schaffen, heb ik de knoop doorgehakt en hij gaat er komen. Aan de andere kant wel jammer, want ik ben zeek tevreden over mijn digitenne en het is bovendien een stuk goedkoper voor de nederlandse zenders dan Canaal Digitaal.

Om dan maar ter zake te komen, binnen nu en enkele weken staat er bij ons een DM800HD die gekoppeld is aan een Multytenne en ernaast een KPN-Topfield Digitenne reciever. Zonde want het is natuurlijk een stuk makkelijker als we alles via de Dreambox kunnen draaien. Nu dacht ik dat het misschien mogelijk zou zijn om de "Anysee E30 Plus" via USB aan de DM800HD te hangen, maar ik heb inmiddels begrepen dat er wat dat betreft een driver-probleem is.

Kan iemand hier iets mee?

Deze kernel zou deze ontvanger ondersteunen (zie omschrijving).

http://news.softpedia.com/news/Linux-Kernel-2-6-28-Is-Out-Supports-Ext4-Filesystems-100863.shtml

Zoals jullie natuurlijk al begrepen hebben, ben ik een absolute "rookie" en weet er zelf helemaal niets van.

Begrijp ik het goed dat je zo wie zo, een ander image moet installeren om er iets aan te kunnen doen, of kun je ook zaken aanpassen onder de standaard besturingssoftware?

Alvast bedankt,

Groet Rene

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen