Ga naar inhoud

Gemini 4.1 webinterface timer maken/aanpassen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoihoi allen,

sinds gisteren een gelukkige bezitter van een dm8000 smile

Nou programmeer ik timers eigenlijk nooit anders dan via de webinterface op de 7000's, maar nu kom ik een mogelijke bug tegen, of ik doe iets verkeerd.

Het kaal aanmaken van een timer met de knop 'Add new timer' geeft geen sjoege. Als ik via de epg een uitzending zoek, dan is er een mooi knopje bij de uitzending die je wilt opnemen, en die werkt wél prima om een timer aan te maken, maar dat is dus een onhandige omweg. Als je vervolgens die timer weer wilt aanpassen in de timerlist van de webinterface, weer geen sjoege cry Gebruikte browsers IE7 en FF3.

Heeft iemand anders ook deze ervaring? Of is het misschien een bug?

groet, dagg.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Geplaatst:

aha bedankt! Wat verder gekeken en het schijnt voor te komen als je geen movietags file hebt frown (questcequecest/watisdat?)

de browser klapt op

addTimerEditFormArray.tagsList = result.getStateText().split(" ");

in timer.js, dat kan je veranderen, zie http://www.dream-multimedia-tv.de/board/index.php?page=Thread&postID=62097 maar het is dus gewoon een bug ^^

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.

Geplaatst:

mja dat helpt nog niet voldoende dat aanpassen van die timer.js helaas (in /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/WebInterface/web-data/). tis wachten op een nieuwe geminiversie... (ipkg van de laatste webinterface gaat niet, want dan is mijn enigma2 alweer te oud shocked )

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen