Ga naar inhoud

[DM7000] Display blijft verlicht tijdens standby

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik mijn box op standby zet, gaat display wel in 'standby mode' (klok), maar blijft verlicht.

Ik had ge-expirimenteerd met de optie deep standby (in het kader van energiebesparing), maar ik weet niet wat er dan precies gebeurd. Box gaat heel snel uit, maar aanzetten duurt dan nog langer dan normaal opstarten. Optie dus maar weer uitgezet.

Maar nu blijft dus display verlicht. Hoe kan dit, hoe te verhelpen, weet iemand dit? Gebruik Nabilo Darkstar 2 image.

Geplaatst:

Ken nabilo niet, maar bij pli en gemini is het bij systeem instellingen->lcd instellingen, daar kun je de displayverlichting voor standby instellen. Neem aan dat dat bij Nabilo niet veel anders zal zijn.

Dreambox 800, Dreambox 7000S, Wavefrontier T90 met satconn 10/1 switch, LNB's op 28o, 23o, 19o, 16o, 13o, 9o, 7o, 5o, 1w

Geplaatst:

Bedankt, dit was de juiste info voor de oplossing.

Schuif stond trouwens wel op '0', deze eens maximaal gezet, Save, en daarna weer op '0', Save, daarna was het weer goed.

Blijkbaar had de variabele 'sterkte lcd verlichting voor standby' een andere waarde dan waar de schuif op stond, veroorzaakt door het even gebruiken van de deep standby optie. Vast een bugje in Nabilo, eentje waar ik mee kan leven...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen