Gast pvr600pvr Geplaatst: 21 maart 2009 Geplaatst: 21 maart 2009 Hoi ik h eb het forum van a tot z zitten zoeken maar kan het niet vinden deze vraag dus hier komt ie .... 1.ik heb een DM 600 en op die kan ik als ik op OK druk mijn kanalen lijst zien,nu wil ik dat ook op mijn dm 800 maar ik kan niet vinden waar ik dat kan instellen ?! Wie o Wie kan mij opweg helpen. alvast bedankt
mobieltje Geplaatst: 21 maart 2009 Geplaatst: 21 maart 2009 Plugin van Pauli installeren via het menu of via telnet. Plugin uitpakken en in /tmp zetten Opdracht in telnet: ipkg install /tmp/enigma2-plugin-extensions-pauli_0.6.12_all.ipk Na installatie dreambox reboot Plugin starten en kies "Change keymap" druk op de gele toets. Kies opnieuw "Change keymap" druk op toets 2 Klaar Grts. enigma2-plugin-extensions-pauli_0.6.12_all.zip
Gast pvr600pvr Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 Nou ik sta nog even van verbazing te kijken maar het is me gelukt !! super bedankt. Ik ga snel andere topics lezen om te kijken of ik nog meer van dit soort leuke truukjes kan vinden hehe !! helemaal top !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen