Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil/moet door omstandigheden mijn wavefrontier 90 op een tegelvoet (met 60*40 tegels) zetten. Hij staat nu op een paal in de grond met een doorsnede van 60mm

Nu hebben de tegelvoeten een paal met een doorsnede van 55mm. Als ik naar de huidige bevestiging kijk op de 60mm paal dan zie ik dat ik nauwelijks "knijp" ruimte meer over heb om de schroeven verder aan te trekken. M.a.w. Past op een paal van de tegelvoet van 55mm wel een wavefrontier 90?

Wat zou de minimale doorsnede zijn?

iemand ervaring of ideeen?

Geplaatst:
Origineel bericht van: fredzetee
Ik wil/moet door omstandigheden mijn wavefrontier 90 op een tegelvoet (met 60*40 tegels) zetten. Hij staat nu op een paal in de grond met een doorsnede van 60mm

Er is een speciaal voor de T90 gemaakte "paal" die je zowel tegen een muur als op een plat vlak kunt monteren. Door de bevestiging op drie punten staat hij stevig. Je legt dan een stapel tegels neer en boor daarin drie gaatjes. "Driepoot" bevestigen en klaar. Verder geen tegelvoet meer nodig.

Zo staat hij bij mij al jaren op een tegels.

Als je even googled op "wavefield +T90" krijg je een aantal aanbiedingen met plaatjes, inclusief de polar mount.

Groeten
Michiel

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Gast m.boretti
Geplaatst:

De Tripod (driepoot) standaard van Wafefrontier is wel erg duur!

Geplaatst:

Zijn er dan tegelvoeten met 60mm dan?. M.a.w. Heeft niemand de Wavefrontier aan een tegelvoet vastzitten?

De trippod is nl wel duurder. Is dat de enige oplossing dan?

Ik zit te denken, je zou toch die 55mm voet met een stuk plaatstaal van 2,5 mm rondom moeten kunnen verdikken of zou het geheel dan gaan draaien op de paal?

Geplaatst:

Zo'n tripod hoeft niet duur te zijn hoor. Gekocht voor minder dan 20 euro, ex verzendkosten.

VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo

Geplaatst:
Origineel bericht van: el canario
Zo'n tripod hoeft niet duur te zijn hoor. Gekocht voor minder dan 20 euro, ex verzendkosten.

kun je me per PM laten weten waar als de link niet op het board mag?
Geplaatst:

Ik heb een tegelvoet waarvan de buis precies 60mm is, gekocht in Rotterdam als je wilt weten waar moet je me even een PM sturen!

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Geplaatst:
Origineel bericht van: fredzetee
Origineel bericht van: el canario

kun je me per PM laten weten waar als de link niet op het board mag?

Je hebt post...

VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen