Ga naar inhoud


"nieuwe" kanalen actief


Han Il Asco

Aanbevolen berichten


Ik heb er niks van gemerkt en die kanalen gaan met mijn Seca2 kaart ook niet open. Lijkt me ook stug gezien die in een Xcam zit die geen pakketwijzingen doorlaat.

 

Weet ik meteen weer dat een hoger pakket voor mij geen enkele meerwaarde heeft.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Ik heb er niks van gemerkt en die kanalen gaan met mijn Seca2 kaart ook niet open. Lijkt me ook stug gezien die in een Xcam zit die geen pakketwijzingen doorlaat.

Weet ik meteen weer dat een hoger pakket voor mij geen enkele meerwaarde heeft.


Hoezo niet? Als je je kaart update in een andere 'goedgekeurde' ontvanger, kun je toch gewoon naar dat zenderpakket kijken? confusedsmile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: erik2222
Deze maand kun je er nog van genieten. Is cadeautje van CD voor alle ongemakken. Vanaf juli val je weer terug op je gewonne pakket


Ben benieuwd, heb al geruime tijd familliepakket (half jaar) incl Eurosport2, Sport1.
En ook altijd Action now! met familliepakket kunnen bekijken.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: erik2222
Deze maand kun je er nog van genieten. Is cadeautje van CD voor alle ongemakken. Vanaf juli val je weer terug op je gewonne pakket


En nu beland in de maand Juli.

Update 5 Juli : Met familie pakket nog steeds alle thema kanalen op Astra 3 open, inclusief Hustler, XXX. Leuk cadeau van CD, maar ze zijn nu wel erg vrijgevig.
Ik ben heel erg benieuwd of andere mensen met dit abonnement hier ook "last" van hebben.

Ik vind het allemaal prima hoor, als ze straks maar geen factuur sturen over de extra bekeken zenders.

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...