Ga naar inhoud


Digiturk Plus HD vragen


Aanbevolen berichten

Ik heb een Digiturk abonnement uit Turkije en zou graag de HD pakket erbij willen, heb een Dreambox DM800. Wie weet hoe dit in zijn werk gaat. Ik kan de informatie niet van de digiturk plus site halen.

 

Mijn vragen zijn:

1) Krijg ik een andere smartkaart of kan ik mijn huidige kaart ook voor de HD zenders gebruiken?

2) Ben ik verplicht om de door DT gepromote "Digiturk Plus Receiver" aan te schaffen, heb namelijk al een HD receiver (DM800) en zit niet te wachten op nog een receiver..

3) Wat zijn de kosten? Ik zie dat ze nu adverteren met 14,99TL (omgerekend ongeveer 7 euro). Dit komt neem ik aan bovenop de abo kosten die ik nu al betaal. Is dit all-in of zijn er nog verborgen kosten die erbij komen (zoals receiver huur ofzo..).

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat ik hierover weet is dit:

 

Om HD kanalen te mogen kijken, moet je kijken of deze kanelen in je pakket zitten en of je receiver en tv uitgeruist zijn om hd kanalen te kunnen weergeven.

In je bericht lees ik dat je een HD receiver hebt. Dan zou je een hd tv moeten hebben en deze hd kanalen in je pakket moeten hebben. Als je deze abbo in Turkije hebt afgesloten en je deze hd kanalen niet in je pakket hebt zitten, dan zou je je abbo moeten laten uitbreiden met deze kanalen.

Met vriendelijke groet,

 

Restful

XTREND6500, XTREND6500, 2x draaibaar DVB Triax schotel 105 cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Restful
Wat ik hierover weet is dit:

Om HD kanalen te mogen kijken, moet je kijken of deze kanelen in je pakket zitten en of je receiver en tv uitgeruist zijn om hd kanalen te kunnen weergeven.
In je bericht lees ik dat je een HD receiver hebt. Dan zou je een hd tv moeten hebben en deze hd kanalen in je pakket moeten hebben. Als je deze abbo in Turkije hebt afgesloten en je deze hd kanalen niet in je pakket hebt zitten, dan zou je je abbo moeten laten uitbreiden met deze kanalen.


Ik heb een DM800 en een HD tv, dat is het probleem niet..

Als ik het goed begrijp krijg je niet zomaar alle beschikbare HD kanalen van Digiturk als je een HD abo neemt, maar alleen die HD kanalen waar je ook een (SD) abonnement op hebt. Dus als je geen abo hebt op LigTV dan krijg je ook geen LigTV HD.

Maar hoe zit het nu met het verplicht aanschaffen/huren van hun HD receiver, is dit verplicht en krijg je ook een ander smartcard?

Niemand ervaring met het afsluiten van een HD abonnement?
Link naar reactie
Delen op andere sites

de tuner is verplicht idd en dat ding kost ook ongelovelijk veel geld. Afhankelijk van je abbonementsduur maar het zit tussen de 300 en 500 euro....

 

Dat maakt het ook zo irritant om een digiplus abbo af te sluiten. Wat betreft de kaartwissel, ik heb daar niets van gehoord en denk ook dat je dezelfde kaart kunt blijven gebruiken maar dat weet ik niet zeker.

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik weet is dat je een HD box krijgt.

bij je box krijg je ook een Irdeto 2 kaart. deze is weer gekoppeld aan je box.

 

om je kaart in de dm800 te laten werken heb je een camkey nodig en daar zit het probleem in, want deze weet je niet, waardoor je DT HD (IR2) niet op de dreambox werkend kan krijgen.

 

er zijn wel geruchten dat ze het werkend hebben, maar nog niet iemand tegen gekomen die dat kan bevestigen. zit namelijk zelf ook erop te wachten om een HD pakket te nemen voor op mijn dm800.

 

gr. Emree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Digiturk HD kanalen zijn alleen maar te krijgen met een door DT aangeleverde ontvanger die aan de kaart gekoppeld is je kunt hem dus niet in een DM gbruiken zonder CAMKEY.De enige mogelijkheid om de kaart in en DM aan de gang te krijgen is in de org ontvanger de CAMKEY uit te lezen.Nou heb vanuit verschillende broonen de melding gehad dat het mogelijk zou zijn maar moet de kaart in maagdelijke staat zijn en in een gewone irdeto CAM te aktiveren en dan daarna zou hij wel in en DM werken.

 

ik hoop dat je wat aan deze info hebt.

 

gr henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de HD pakket alleen met Irdeto2 uitgeleverd wordt, zal het pakket niet aangezet kunnen worden op mijn cryptoworks kaart. Dit betekend dus automatisch een vervanging van mijn huidige kaart.

 

Wat de CAMKEY betreft, is dit zoiets als bij het D-Smart pakket?

 

Rare jongens daar bij Digiturk, hoe maak je het de klant zo moeilijk mogelijk, wil helemaal geen dure HD receiver van hun... Denk dat ze zo heel veel klanten mis lopen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...