Woaghalz Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 Aan gezien 3 wk terug ik net even te dicht met een grote dumper langs de woning reed heb ik daarbij de vaste multiblock opstelling van de muur getrokken. Nu heb ik er nog een schotel liggen en lnb's al weer op de schotel gezet alleen ik moet de lnb's nog weer met de switch verbinden, en daar zit nu net het probleem ik ben vergeten hoe de volgorde ook al weer was van de switch.(Schotel hong al weer een paar jaar en aantekening papiertje is weg). ik heb de lnb's op A1-A2-A3-H staan en de switch heeft A-B-C-D Wie kan me verder helpen Woaghalz Langzaam begin ik het te snappen
Obi Wan Geplaatst: 18 juni 2009 Geplaatst: 18 juni 2009 dat maakt in principe geen bal uit, alleen je moet het wel weten als je het gaat instellen i je ontvanger. Het makkelijkste is natuurlijk ophangen naar volgorde Ik houd de volgorde van positie aan dus 13,19,23,28 voor jou en daarmee A: Hotbird, B: A1, C: A3 en D:A2. Dus het maakt niets uit als je het in je ontvanger maar precies zo instelt. Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
Woaghalz Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Geplaatst: 19 juni 2009 @ Obi Wan, Bedankt voor je snelle uitleg, alles draaidt hier weer naar behoren, bedankt. WOaghalz Ps: Topic kan op slot Langzaam begin ik het te snappen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen