Ga naar inhoud


Kom niet meer in de webinterface van Gigaset.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Hier heb ik een Gigaset van Targa de DIP 450 al een paar jaar aangesloten staan die ik gebruik voor twee voip providers en af en toe wissel van provider.

Daarvoor moet ik in de webinterface zijn om de nieuwe gegevens in te voeren nu komt dat wel tergend langzaam op het scherm maar niet goed en met fouten en verder als inloggen kom ik niet.

De pagina die ik moet hebben komt gewoon niet ook de kleur van de pagina was altijd grijs nu krijg ik een witte pagina met wat letters.

 

Verder zover ik kan zien werkt het tot nog toe goed ik kan bellen dus ik ben bang dat als ik hem ga resetten dat ik er dan helemaal niet meer in kom dan laat ik hem liever zo.

Maar ik vraag me nu af wat de reden kan zijn dat het niet meer werkt nu heb ik wel mijn browser vernieuwd van IE7 naar IE8 ook gebruik ik Google als browser maar allemaal hetzelfde resultaat op drie verschillende computers geprobeerd.

Is nu de Gigaset aan het afsterven of zou het iets anders zijn?? laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad het is een browser probleem, heb nog een oude computer staan met W2000 en IE6 en die aangesloten en het flitst er op en kan overal bij.

 

Uiteraard lijkt het me dat ik niet de enige ben met IE8 en dacht even te kijken naar nieuwe firmware maar helaas ik heb de laatste firmware.

Wel vreemd dat ze dan geen nieuwe firmware uitbrengen die werkt met de nieuwe browsers maar goed ik weet hoe het wel werkt en kan er in komen. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...