Ga naar inhoud


Zijn zenders van The Bauer Radio Network via de satelliet te ontvangen?


petterson

Aanbevolen berichten

Hallo,

Op 20 augustus wordt het concert van U2 in Sheffield live uitgezonden via onderstaande radiostations. Weet iemand of deze zenders ook via de satelliet zijn te ontvangen?

 

The Bauer Radio Network has secured live broadcast rights to one of 2009's biggest music events: U2's 360° Tour.

 

On Thursday 20th August 2009, Bauer Radio Network's 'U2 360° Tour' will see 22 stations across the UK devote over 5 hours of airtime to the band, including broadcasting two hours of live, uninterrupted coverage of U2's Sheffield Don Valley Stadium gig on air and online. The gig is expected to reach 6.53 million Bauer Radio Network listeners across the UK, and comes off the back of the Network's best ever listening figures released by RAJAR last week. The Bauer Radio Network has market-leading stations in all major UK cities as well as a market-leading national digital radio portfolio.

 

The dedicated evening of broadcasting will start at 7pm, and will run across Bauer's Big City Network stations and selected digital national stations, including: Key 103, Rock FM, Radio City, Radio Aire, Hallam FM, Viking FM, Metro Radio, TFM, CFM, Cool, Clyde 1, Forth One, Borders, West FM, Tay FM, Northsound, MFR, Wave, Kerrang! (both West Midlands and national), Q and The Hits. The live concert broadcast will be preceded by a pre-recorded interview with the band by Clyde One DJ, Billy Sloan, while IN:Demand DJs Alex & Lucy, and Scotland's Romeo, will report live from the event.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: vGnp
Je zou nog eens kunnen zoeken of de betreffende stations ook een stream via internet hebben

vGnp


heb ik vandaag al geprobeert werk niet zelfs niet met proxy in engeland

en als het werkte hat ik het wel doorgegeven
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vGnp
Q, Kerrang en The Hits zie ik alledrie op 28.2E, maar allemaal gecodeerd. Ik heb tenminste geen geluid.


Dat zijn dan de televisiezenders. De radiozenders waren ongecodeerd maar zijn in mei gestopt op satelliet wegens kostenbesparingen. Nu alleen nog via internet, DAB en Freeview.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm

 

KISS(100)& Magic 105.4FM zijn ook onderdeel van Bauer..

 

en die zenden weer wel op de sat uit :-)

 

alleen als die ook het concertje doen?

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...