ASG-60 Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 Sinds een paar weken ben ik in het bezit van deze LNB. Het is een single Black Ultra. Ik was er erg over te spreken. Maar sinds gisteren is de mijne gedeeltelijk overleden. De LNB werkt niet meer in het zogenoemde "Low Band Frequency Range". Dat is dus tussen de 10.7 en 11.7 Ghz. Ik dacht eerst dat het een instelling probleem was in mijn ontvanger (AZbox Premium), maar daar kon ik niks vinden. Even snel de Black Ultra vervangen voor een Alps single LNB en toen werkte alles weer. Dus kwam ik tot de conclusie: de Black Ultra was overleden! Nu heb ik hier en daar op het forum ook stukjes gelezen in verschillende topics met mensen die ook problemen hebben gehad met deze LNB, maar er bestaat geen apart topic over deze LNB en de problemen die ermee zijn. Nu ben ik erg benieuwd of nog meer mensen zijn met defecte Black Ultra's en wat de problemen ermee zijn... VU+ Duo 2 (2 X DVB-S) VU+ Duo 2 (1 X DVB-S / 1 X DVB-T)Visiosat BiSat G3 D + 4 Alps TwinVisiosat SMC 100V2 + Moteck SG-2100A + Inverto Black Ultra
Gast aart44 Geplaatst: 7 september 2009 Geplaatst: 7 september 2009 In ieder geval heb je nu wel een topic voor deze lnb de naam is duidelijk. Uit een ander topic blijkt dat het inderdaad vaker voorkomt begin te lezen bij dit bericht. Maar vooralsnog geen paniek Inverto geeft 5 jaar garantie.
ASG-60 Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Geplaatst: 8 september 2009 Ik heb vandaag een nieuwe Black Ultra binnengekregen. Hopen dat deze het langer uithoudt dan de vorige. Van het weekend maar even op de schotel zetten. Het zal mij benieuwen... VU+ Duo 2 (2 X DVB-S) VU+ Duo 2 (1 X DVB-S / 1 X DVB-T)Visiosat BiSat G3 D + 4 Alps TwinVisiosat SMC 100V2 + Moteck SG-2100A + Inverto Black Ultra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen