Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij uitleggen hoe het nu precies zit met het Premiere pakket?

En dan bedoel ik: welke zenders vallen eronder, welke zijn middels een fun-kaart te ontvangen, en welke tijdstippen, etc. etc. etc ,zoveel mogelijk info is welkom.

Ik heb een Nokia 9800 + magic cam sinds vorige week en weet niet precies wat nu wel en niet (hoort) te werken.

Geplaatst:

Bedankt voor het antwoord, maar klopt het dat je Direkt en Erotik dan niet kunt ontvangen?

Geplaatst:

Geen idee met magic cam, deze ppv kanalen wisselen elke week hun "sleuteltjes".

Lijkt me wel mogelijk, maar daar zal iemand anders een antwoord op moeten geven.

Geplaatst:

Met de fun kaart kan je ze in principe allemaal ontvangen op een allcam, hoe dat met de MM zit weet ik niet.

Avensis

Geplaatst:

Ik heb een Topfield PVR4000 + Magic Module (rev. 1.02) met Pentacrypt 1.01 + fun 5-in-1 (meestal SatKoos, soms Boris) en ik ontvang het gehele Premiere pakket.

Zoals harry al heeft gezegd, wisselen Direkt en Erotik hun keys regelmatig. Als ik op het net de nieuwe heb gevonden, verander ik ze zelf even in de SatKoos of Boris file met ISVEdit. En een of twee dagen erna zijn die nieuwe keys meestal ook terug te vinden in de geupdate "voorgebakken" files.

De rest van het pakket van Premiere wisselt minder vaak keys. Ik geloof dat ik de dat nog gewoon kan kijken met de SatKoos en Boris files van begin juni.

Geplaatst:

Moet je dan nog iets speciaals doen met je kaartje voordat je kan kijken.

Eruithalen of zo, cam resetten? Rest van premiere gaat wel goed

Geplaatst:

Als de rest van Premiere wel werkt, dan lijkt het erop dat je niet de nieuwste keys hebt voor Direkt en Erotik. Probeer in ieder geval de nieuwste files even.

Ik doe in ieder geval niets bijzonders om het te laten werken. Soms moet ik wel wat langer wachten voor een zender open gaat. Een keer zappen versnelt dit meestal wel.

Op dit moment gebruik ik de SatKoos files van (ik geloof) 23 juni met zelf gewijzigde keys voor Direkt (en Erotik). Met de orginele file gingen op 24 juni bij mij alle Erotiks en Direkt 1b, 2b, en 3a op zwart (Direkt 1a, 2a en 3b werkten nog wel). Met de nieuwe keys erin gingen ze weer allemaal open.

Of de nieuwste files van SatKoos of Boris deze nieuwe keys al hebben, dat heb ik niet gecheckt aangezien mijn huidige opstelling gewoon werkt.

Succes!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen