Gerdy Geplaatst: 25 juni 2002 Geplaatst: 25 juni 2002 In de laatste Franse Télé Satellite wordt uitvoerig uitgelegd hoe de Black en Red cam's compatibel te maken met Viaccess2. Tevens is er een zéér uitgebreide lijst verschenen van alle (viaccess) modellen van Amitronica, Aston, Cherokee, Digiquest, Drake, Echostar, Engel, Ferner, FTE, Force, Galaxis, Hauppage, Hirschmann, Humax, Kathrein, Maestro, Manhattan, Mediacom, Micronik, Nokia, Praxis, Phonotrend, Radix, Sagem, Samsung, Strong, Technisat, Topfield, Triax, Worldsat en X-sat. Bij elk type staat er welke software versie er absoluut nodig is en wààr deze te halen (via satelliet en dewelke en op welke frequentie, of via de vakhandel) Ook staat bij sommige modellen de melding "niet compatibel" Dit document beslaat 2 pagina's... Wat doe ik ermee? Op welke manier dit hier "publiceren" en onder welke vorm? Is er belangstelling? Gerdy
Gast Geplaatst: 25 juni 2002 Geplaatst: 25 juni 2002 Gerdy, allereerst hoop ik dat het beter met je gaat. Hier publiceren: mag denk ik niet zomaar ivm copyright. Als je zelf een lijst samenstelt uit het artikel mag het weer wel. Veel mensen zullen het Frans aardig onder de knie hebben maar dan krijg weer dat Nederlands bord verhaal. Groeten, Avensis
Gast Geplaatst: 26 juni 2002 Geplaatst: 26 juni 2002 Ik denk dat dit het eenvoudigste is http://www.telesatellite.com/gateway.asp?s=www.viaccess2.com/viaccess2 Groetjes Alain
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen