Ga naar inhoud


[ART Card]/[Viaccess]Arabesque kaart werkt niet meer


Aanbevolen berichten

Wist niet goed of ik dit best hier zou zetten of ergens anders.

 

Gedurende drie jaar heb ik zonder problemen een officiele ART kaart kunnen gebruiken in een via*c*s cam maar vanaf eergisteren krijg ik telkens de melding no right als we naar een kanaal van deze kaart kijken.

 

Elk jaar heb ik dus een prepaid kaart gebruikt die telkens mooi tot het einde van zijn periode speelde.

 

Als ik in het menu van mijn ontvanger ga gaan kijken naar de informatie in de CI wordt de via*c*s CAM nog altijd gezien (af en toe zegt hij wel eens geen module aanwezig)

 

Ook wordt de eindgebruiksdatum van deze ART kaart duidelijk weergegeven en staat op 11/01/2011.

 

Nu zat ik al eens op kingofsat en zo te kijken of de coering verandert is maar denk niet dat dit het geval is.

 

De officiële via*c*s CAM heeft volgende gegevens P/N 904240 rev. 1.0. Normaal geschikt voor via*c*s 1 en 2

 

Heeft er iemand zelfde probleem of zou er iemand weten wat er mis zou kunnen zijn?

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik had dit laatst met mijn provider. Niets veranderd aan de decoder en na bellen met de provider ook geen oplossing gehad. Op internet gekeken of het abbo nog wel geldig was en dit was wel het geval.

Nu kan het in een zeldzaam geval voorkomen dat inderdaad alles goed is maar dat de kaart/decoder het goede signaal niet goed verwerkt en je dus geen beeld hebt. Na twee dagen hadden wij weer gewoon beeld, zonder dat er ook maar iets veranderd is.

succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jack84
hier werkt het ook niet meer eind datum 18 12 2010

geen beeld kaart wel geldig


Kun je eens vertellen in welke cam je je kaart gebruikt of in welke ontvanger? Zodat we kunnen zien of het aan de cam of codring ligt.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm dat zou dan willen zeggen dat mijn vrouw al bijna drie jaar en een beetje naar ingebeelde kanalen zit te kijken.

En dat king of sat op freq 12015 H ook ingebeelde kanalen toont.

 

Denk dat de webwinkel niet goed weet waarover gesproken wordt.

 

Ik was gisteren in brussel in de brabantstraat en de marokkaanse sat winkels wisten van het probleem af en blijkbaar zouden er heel veel mensen dit probleem hebben.

Ga morgen mijn vrouw eens laten bellen naar het service nummer in marokko/tunesie om te zien wat er aan de hand is.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg ook berichten van kenissen dat alle ART kaarten inclusief het sport pakket gestopt zijn op 12/4/2010 om 12:00 uur ook het ABsat Pakket wat er bij zit werken niet.

 

ART kaarten met alleen het sport pakket werken nog wel.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wolverine
hmm dat zou dan willen zeggen dat mijn vrouw al bijna drie jaar en een beetje naar ingebeelde kanalen zit te kijken.
En dat king of sat op freq 12015 H ook ingebeelde kanalen toont.

Denk dat de webwinkel niet goed weet waarover gesproken wordt.

Ik was gisteren in brussel in de brabantstraat en de marokkaanse sat winkels wisten van het probleem af en blijkbaar zouden er heel veel mensen dit probleem hebben.
Ga morgen mijn vrouw eens laten bellen naar het service nummer in marokko/tunesie om te zien wat er aan de hand is.



Denk dat ik het verkeerd uitleg
dat ze nu niet niet meer uitzenden of de kaarten uit het systeem hebben gehaald .

Het is inderdaad raar dat je betaald hebt voor een jaar ,en dat de kaart naar 4 maanden al uitvalt.

Kaart was ook met incl sport pakket

Dreambox 8000

!!! sateliet blijft een leuke hobby!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik had mijn laatste kaart ook pas drie maanden.

Vandaag geen geluk gehad met bellen naar tunesie/marokko misschien morgen meer geluk.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet er ook aan geloven sinds vandaag, hij decodeerd wel maaar geen beeld op Zenderpakket met ART Movies, Art Variety, LBC Europe etc... op de Hotbird, ze werken wel op Nilesat.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees op een forum het onderstaand bericht:

 

To the circumstances of piracy and the technical difficulties associated with the company STSDN (Saudi Tunisian Digital Distribution) informing that they gone stop broadcasting arabesque (ART) on the Hot Bird satellite, starting from March 31, 2010

 

Vanwege omstandigheden met o.a. piraterij en de technische moeilijkheden in verband met het bedrijf STSDN (Saudi-Tunesian Digital Distribution) informeren zij dat ze zijn gestopt met doorgifte van de zenders Arabesque (ART) op de Hot Bird satelliet, dit is met ingang van 31 maart 2010

 

De prepaid kaarten zijn nog wel bruikbaar voor de France zenders ABsat en de Aljazeera sport kanalen als dit erbij was gekocht. Op Nilesat kun je de Viaccees kaart niet gebruiken omdat ze daar Irdeto v5.7 gebruiken.

 

Vraag me af of wij recht hebben op een vervanging van de smartcard of geld terug, denk het niet dit omdat die zenders bedoeld zijn voor de landen o.a. Marokko en Tunesie.

Voor hen is het geen probleem en draaien de schotel gewoon naar Nilesat of Badr/Arabsat sommigen zijn daar zelfs FTA zoals LBC.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees net een bericht dat het aankoop bedrag van het ART prepaid smartcard op je rekening wordt gestort als je een kopie van je persoonlijke indentiteitskaart + factuur stuurt.

 

Bovenstaande zal waarschijnelijk gelden als je in de landen o.a. Marokko, Tunesie de ART smartcard hebt aangeschaft maar proberen zou ik zeggen.

 

ART kanalen zijn volledig afhankelijk van een definitief besluit binnenkort op alle satellieten, met inbegrip van de Nilesat en Hotbird satellieten zo ook voor de satellieten in Amerika en Australië.

 

Voor bellen naar de klantenservice zijn er deze nummers of de nummers die op de achterkant van de smartcard staan:

+20 (0)2 336 9200 / 360 0520 / +971 (0)4 836 363 / +966 (0)2 671 9999

 

Email:

nancy@art.com.eg

ragy@art-tv.net

a.gabir@art-tv.net

 

Website:

http://www.artonline.tv

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft nog over om deze zenders te ontvangen via een digitaal pakket via UPC, Ziggo, CAIW. frown

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...