Ga naar inhoud


Maten Polarmount wavefrontier T90


firescoob

Aanbevolen berichten

Ik zit er aan te denken om zelf een tegelvoet voor een Wavefrontier T90 Polarmount te leten maken daar deze op een plat dak geplaatst moet gaan worden.

 

Nu zou ik graag willen weten hoe breed de polarmount is opdat ik een tekening kan maken voor mijn kennis die de voet zal gaan lassen. ik wil hem tussen 4 60x40 tegels gaan plaatsen om hem zo laag mogelijk te houden

Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt maar deze maten had ik al gevonden, echter staat hier niet de breedte van de voet van de polarmount bij

 

kijk maar eens op pagina 4 van onderstaande PDF en mij gaat het erom hoe breed onderdeel C2 is

http://www.wavefrontier.us/materials/T90P.pdf

Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: firescoob
Bedankt maar deze maten had ik al gevonden, echter staat hier niet de breedte van de voet van de polarmount bij

kijk maar eens op pagina 4 van onderstaande PDF en mij gaat het erom hoe breed onderdeel C2 is
http://www.wavefrontier.us/materials/T90P.pdf

Ik heb dus zonet voor jou de regen getrotseerd en ben even in de schuur geweest waar ik
nog zo'n ding heb liggen: 61 cm. Plus of min 5 mm, het was donker.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vGnp

Ik heb dus zonet voor jou de regen getrotseerd en ben even in de schuur geweest waar ik
nog zo'n ding heb liggen: 61 cm. Plus of min 5 mm, het was donker.

vGnp


Mijn dank is groot, hoop dat je niet te nat bent geworden.

Kan ik weer verder met m'n tekening, ik zal tzt wel foto's plaatsen van het resultaat inclusief tekening

Firescoob

Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...