Ga naar inhoud


Windows 7 start spontaan opnieuw op


satmania

Aanbevolen berichten


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

In principe heb je met één W7 OS recht op installatie op slechts één PC. Wil je echter het gaan installeren op meerdere Pc's dan zal je eens moeten kijken op >>> deze <<< link voor een volumelicentie.

 

Alleen Windows Office 2007 voor studenten en thuisgebruik mag je op een aantal Pc's installeren. Ook hier zijn beperkingen.

 

Alternatieve oplossingen om licentievoorwaarden te omzeilen zijn niet toegestaan en ook geen onderwerp van gesprek op dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lock
Origineel bericht van: satmania
De Windows 7 en de XP pro zijn beide legaal. Ik heb zelf fout gemaakt door de 7 op de tweede computer te installeren. Ik stond er helaas niet bij stil dat het niet kan.


Het kan wel, maar je moet na installatie de updates uitschakelen.
Op het laptoppie van m,n vrouw draait mijn Win7 , zonder updates, ook prima.


Dit gaat zo goed als zeker niet werken. Hij zou niet moeten kunnen activeren en dus stopt hij na 30 dagen. Heel soms heb je geluk dat hij hem wel pakt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz

Dit gaat zo goed als zeker niet werken. Hij zou niet moeten kunnen activeren en dus stopt hij na 30 dagen. Heel soms heb je geluk dat hij hem wel pakt.

Hij is geactiveerd met mijn code en daarna gelijk de updates uitgeschakeld zodat communicatie met MS niet mogelijk is.
Werkt al 6 maanden zo, ze zit iedere dag op het net maar zorgt er wel voor dat er geen contact is met Ome Bill, dus ik denk niet dat we hier van geluk kunnen spreken.

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen updates... of dát nou zo slim is betwijfel ik ten zeerste, vooral omdat je ook al aangeeft dat men dagelijks op het net zit....

 

Die updates zijn er zeker ook voor de veiligheid!

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk kan je beter de updates installeren, maar dit is ook maar een probeerseltje op een oud laptoppie (afdankertje van mij)

Ik heb alleen maar aangegeven dat het zo wel werkt en als je verder Defender en AVG wel uptodate houdt kan er weinig gebeuren.

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het op het eerste systeem ook gebeurd (doelend op de PC waarom je Win7 als eerste hebt geinstalleerd), dan kan je ook eens kijken of je antivirus-pakketjes en overige software niet het "recht" heeft geveven om automatische updates te installeren en dan te herstarten.

 

Adobe, AVG, Microsoft, WinApm, Quicktime, Macromedia zijn een paar voorbeelden.

 

Mijn Compaq console, heeft iedere dag wel nieuwe updates. Zolang de machine goed draait is het prima. De "critical updates" van Microsoft (meestal veiligheid) laat ik wel door, na eerst het KB12345 (fictief getal) te bekijken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...