Gast Geplaatst: 26 juli 2002 Geplaatst: 26 juli 2002 waarom krijg bij sommgie zender van viadigtel een vaste beeld.......ik krijg wel normal beeld en dan over 2 of 3 min krijg ik een vaste beeld op sic gold and rtp1 and 2 en de rest doe het wel goed..........
Gast Geplaatst: 30 juli 2002 Geplaatst: 30 juli 2002 Ik heb het ook alleen niet met Via Digital maar met de TV cabo pakket ik heb beeld maar na 2of 3 seconden loopt het beeld vast. Ik heb nog geen tijd gehad maar ik zou je aanraden om andere hexfiles te proberen dat is in iedergeval wat ik ga doen blijven proberen tot je iets werkend vindt. saludos
Gast Geplaatst: 2 augustus 2002 Geplaatst: 2 augustus 2002 Ik kom terug op deze topic omdat ik al en tijd lang van alles aan het proberen ben maar het lukt mij niet om de tv Cabo zenders goed te krijgen steeds na een paar seconden loopt mijn beeld vast. alle soorten files wat maar op internet te vinden zijn heb ik uit geprobeerd toch doe ik iets fout maar wat o ja mijn gereedschap is een fortecStar 5400 + MM cam nieuwste versie + mastera2 + chipcat2.3 + funcard128k. wie het weet mag het zeggen. salu2 xose
Gast Geplaatst: 7 augustus 2002 Geplaatst: 7 augustus 2002 Hallo satfreeks, zijn jullie er nog. is er echt niemand die maar ook iets kan zeggen over het vast lopen van het beeld. salu2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen