Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie weet waar ik die kan vinden.

Als ik het via de zoek opdracht doe, krij ik wel berichten waar er naar die sheet verwezen wordt, maar d sheet zelf kan ik niet vinden.

Waar heb ik hem voor nodig?

ik woon in Apeldoorn en heb een wafe frontier 55 staan. Daarop wil ik graag astra 2 en srie en eventueel de hotbird kunnen zien. ik heb nu in het midden de 23 staan hoe nu verder?

Mvg,

Ron Prins

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Geplaatst:
Origineel bericht van: Satfan
Wie weet waar ik die kan vinden

Website van Hemertje, calculation sheet.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Srie= sirius?

dan wordt het:

Sirius 4,8

Hotbird 13

Astra 3 23,5

Astra 2 28,2

je middensat is horbird in dit geval volgens mij. Dan zet je die op nul. Richt je je schotel precies zo dat horbird rond de 100% snr is. Dan draai je de schotel tot de skew helemaal goed is en de elevation moet op 29-30 graden. Daarna kun je gaan schuiven met de rest van de lnb houders. Tot alles zo hoog mogelijk is. Voor mijn idee, zou je ook een denkbeeldige astra 19,2 kunnen zetten op 0 en dan daarop 0 uitrichten. en vervolgens gaan schuiven. Maar je moet zelf kijken wat jij het handigste vind.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen