Ga naar inhoud


16-bits programma's draaien onder Windows7 64-bits Home Premium


Fabian

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Tha Great Mac
Je kunt natuurlijk een virtuele machine aanmaken en er een oudere Windows versie op installeren.


Dit is de enig juiste oplossing. 16 Bits werkt absoluut niet onder 64 Bits OS. 32 Bits programma's geven geen probleem

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met welk programma kun je het beste een virtuele machine maken?

Wat moet ik mij hierbij trouwens voorstellen? Als ik een 16-bits programma opstart onder Windows7, wordt dan eerst de virtuele machine opgestart of staat het programma onder de virtuele machine zelf geïnstalleerd? En zo ja, gaat dit niet erg lang duren voordat een 16-bits programmatje opgestart is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt voor windows 7 een virtual pc downloaden bij microsoft.

Zoek maar een op Windows XP Mode Virtual PC

 

Je kunt dit gebruiken als virtuele pc, dan moet je die dus starten en daarna in die virtuele pc je applicatie.

Je kunt ook applicaties die onder de XP mode draaien publiceren naar de Windows 7 host.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows XP Mode Virtual PC kan ik niet bij Microsoft downloaden. Ik heb namelijk Windows7 64-bit Premium Home edition.

Als ik VMWARE zou installeren met daaronder Windows 98 of XP, duurt het dan allemaal niet erg lang voordat het uiteindelijke programma opgestart is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fabian
Windows XP Mode Virtual PC kan ik niet bij Microsoft downloaden. Ik heb namelijk Windows7 64-bit Premium Home edition.
Als ik VMWARE zou installeren met daaronder Windows 98 of XP, duurt het dan allemaal niet erg lang voordat het uiteindelijke programma opgestart is?


Wat is lang? In mijn VM's duurt het ongeveer een minuut om xp op te starten. Je kunt xp ook laten hibernaten, dan gaat het wat sneller. Beter dan helemaal niet kunnen laden toch? En hoe vaak start je het nu op?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou zo maar kunnen heb het nooit gemeten.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

virtuele machine met xp zit bij mij standaard in win 7 ultimate

 

alles gewoon in het Nederlands

 

je krijgt een legitieme Xp als virtuele machine via een linkje te downloaden

Groet,

 

John

 

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JohnO
virtuele machine met xp zit bij mij standaard in win 7 ultimate

alles gewoon in het Nederlands

je krijgt een legitieme Xp als virtuele machine via een linkje te downloaden


Ja, maar de TS heeft home premium, dus dit gaat niet werken voor hem...

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen om een VM te draaien? Er zijn legio gratis alternatieven, en ultimate heeft voor de gewone gebruiker nauwelijks voordelen

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...