Ga naar inhoud


Hoe dvblink source en server volledig verwijderen


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Hoe kan ik mijn dvblink server en source volledig van mijn systeem verwijderen.Ik wil het namelijk van scratch weer opbouwen.Via programma's verwijderen lukt het maar er bliven nog een aantal bestanden staan.Deze kan ik handmatig verwijderen maar bij het opnieuw installeren van dvblink server en source loop ik toch tegen een aantal problemen aan.Er blijkt dat er toch nog wel wat achter blijft op mijn windows 7 systeem.

 

Iemand een idee hoe ik de resten ook van het systeem krijg?

DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volledig verwijderen door eerst via control panel te uninstallen. Als je daarmee niet tevreden bent, kun je in C:\ProgramData en in C:\Program Files (x86) of C:\Program Files de DVBLogic map verwijderen. Als je nog verder wilt gaan kun je (geheel op eigen risico) ook nog de registersleutel DVBLogic entry uit HKLM/SOFTWARE/ of HKLM/SOFTWARE/Wow6432Node verwijderen. Wat je in elk geval niet uit het register kunt verwijderen zijn de installatie gegevens waarmee de trail periode wordt ingesteld.

Ian

 

Setup: Huis vol HTPCs met DVBLink TVSource/NWP Server

(Skystar HD2 + TBS6981 -> DVBLink TVSource 3.2/NWP 3.2/ACamd 0.6.2.0 met OSCAM 1.00-un_svn b4011

)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Ian,

That did the trick!

Ik heb nog even met Revo uninstaller nageken maar het is nu schoon.De sleutel moet ik weer opnieuw aanvragen maar dat is geen probleem.

Het enige is dat de instal nog steeds gebeurt op dvblink2 .Dvblink waar de instal normaal plaatsvind blijft echter terugkomen.

Het is dus vrij hardnekkig maar goed we kunnen weer verder op dvblink2 in de programfiles

DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...