Gast gilera334 Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 als ik mijn ipbox wil flashen via pc editor lukt verder alles ook de image naar de box sturen, maar als hij dat gedaan heeft gebeurd er vervolgens niks, ook na opnieuw opstarten. iemand een idee wat ik vergeet? of verkeerd doe?
Gast Pajarin Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 De box moet duidelijk "erasing" and "flashing" (misschien "writing") aangeven. Met wat je verteld is het moeilijk om te weten wat er precies mis gaat, maar ik gok erop dat je de box aangeeft om via USB stick te upgraden terwijl je met een kabel de image verstuurd. Om met PCeditor te flashen schakel je de box met de afstandsbediening uit (niet aan de achterkant uitzetten), bereid je PCeditor voor, en dan start je de box op door de grote knop aan de voorkant vast te houden totdat de box in upgrade stand komt. Succes, Pajarin.
Gast gilera334 Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 het is gelukt! bedankt voor je reactie!
GEKE Geplaatst: 1 februari 2011 Geplaatst: 1 februari 2011 hoi ik heb het zelfde probleem heb gedaan wat hier aangegeven is ,maar helaas blijft de box op usb update staan. wie kan mij hier bij helpen. mvg. geke
Gast arvy Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 Flash hem dan gewoon met een usb stick, net zo makkelijk.
jdelamain Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 Beginners_guide_for_9xxxHD_series_231208_EN.pdf Google eens naar deze pdf en alles wordt duidelijk gr. jdelamain
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen