Ga naar inhoud


Bonus zenders Deventer en Roosendaal


EdjeKroketje

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Jassy
4 van de 5 digitennefrequenties stoort daar op de digitale transportstreams van Ziggo. Onaanvaardbaar dat men zo'n sterke zender midden in een woonwijk heeft staan..!!

Er is toch alleen de modulatie veranderd van DVB-H naar DVB-T? Trouwens, de mast in Roosendaal staat er al jaren is is gecoördineerd volgens RRC-06. Als mensen die ernaast wonen dan nog denken dat ze met bouwmarktkabel* weg kunnen komen...

* bij de bouwmarkten die ik ken verkopen ze ook afgeschermde coax + metalen pluggen (kost wel ietjes meer)

Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jassy
Tot voor een paar weken geleden stond er echter geen DVB-H zender in Roosendaal, die is dus pas recent geplaatst. Vandaar dat de verstoringen nu pas opvallen, en dan met name op de RTL zenders.

Dat verklaart wel veel, maar blijft het feit dat de mensen gewoon fatsoenlijk aansluitmateriaal moet gebruiken. En anders stappen ze toch gewoon over op Digitenne cool

Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hageneis
Origineel bericht van: Jassy
Tot voor een paar weken geleden stond er echter geen DVB-H zender in Roosendaal, die is dus pas recent geplaatst. Vandaar dat de verstoringen nu pas opvallen, en dan met name op de RTL zenders.

Dat verklaart wel veel, maar blijft het feit dat de mensen gewoon fatsoenlijk aansluitmateriaal moet gebruiken. En anders stappen ze toch gewoon over op Digitenne cool

Dan heb je de kwaliteit van Digitenne nog nooit gezien op een LCD TV vrees ik want dan zou je dat niet schrijven crazy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DX'r
Origineel bericht van: Hageneis
Origineel bericht van: Jassy
Tot voor een paar weken geleden stond er echter geen DVB-H zender in Roosendaal, die is dus pas recent geplaatst. Vandaar dat de verstoringen nu pas opvallen, en dan met name op de RTL zenders.

Dat verklaart wel veel, maar blijft het feit dat de mensen gewoon fatsoenlijk aansluitmateriaal moet gebruiken. En anders stappen ze toch gewoon over op Digitenne cool

Dan heb je de kwaliteit van Digitenne nog nooit gezien op een LCD TV vrees ik want dan zou je dat niet schrijven crazy

Daar kijk ik al zes jaar naar. Ik heb er geen probleem mee. Jij wel?

Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ou-Tannu
kwaliteit is wel beduidend minder dan bij de kabel of schotel :P

Dat klopt, maar daar is de prijs dan ook naar (hoewel dat verschil de laatste jaren ook weer minder wordt).
Als ik iets echt serieus wil kijken, koop ik de dvd wel (vaak ook nog in met 5.1-geluid).

Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...