yaho Geplaatst: 5 juli 2011 Delen Geplaatst: 5 juli 2011 Is matrix revolutions cam geschikt voor irdeto 2 kaart canal-digiotaal? Vu+UNO, Vu+DUO2, digitenne, astra1+3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GNcontrol Geplaatst: 6 juli 2011 Delen Geplaatst: 6 juli 2011 Dat is wellicht mogelijk, maar uiteraard afhankelijk van de software op de Matrix Rev. CAM Ik heb onlangs op mijn Matrix Rev. Keyfly v4.5 gezet, en nu gebruik ik deze als Conax CAM voor Digitenne. Dit gaat prima. Op andere fora kom ik berichten tegen dat deze software ook prima werkt voor SECA codering op de CanalDigitaal kanalen. Volgens de bijlage doet Keyfly ook Irdeto. Ik zou zeggen probeer het eens, en laat het ons weten wat de uitkomsten zijn. Vriendelijke groet, GNcontrol Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yaho Geplaatst: 8 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2011 Digitenne en Canal-Digitaal werken prima met keyfly. Kreeg de vraag van een irdeto2 gebruiker. Heb zelf de kaart niet. Vu+UNO, Vu+DUO2, digitenne, astra1+3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen