Ga naar inhoud


[DM800HD-SE] Afstandsbediening programmeren lukt niet.


EBOR

Aanbevolen berichten


Zo en nu zal ik nog 1x reageren, inmiddels is er volgens mij genoeg informatie te lezen op deze site om het aan de gang te krijgen.

 

Ik had eerder dit gepost:

"Ik heb inmiddels de originele zwarte afstandsbediening van de DM500 en de DM800HD se getest en het werkt perfect !!"

 

Als een zwarte afstandsbediening niet juist reageerd op het programmeren van de unlockcode en de andere code (b.v. 0031) dan is het geen originele afstandsbediening.

Een echte originele zwarte afstandsbediening kost volgens mij 36 euro.

 

Grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik met de plugin de code 0p 1-2-3-4 zet moet geen ab het toch meer doen? (als de ab niet is te programeren?)

 

Beide blijven ze het doen!

 

Dus dan licht het toch aan de plugin?

 

gr.

DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse,

Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V,

Monitor Audio Gold 200 4G

Link naar reactie
Delen op andere sites

De afstandsbediening zend codes 1 t/m als je aan de ab niets wijzigt. Met behulp van de beschreven unlock methode kun je hem op 1 van de 4 codes laten zenden. Ik zelf heb hiervoor een JP1.x kabel gebruikt. Als je in de dreambox -OF- met genoemde plugin -OF- in zoals in de andere threads het juiste getal echo'd naar mask0 in de dreambox.

 

Ik heb 3 dreamboxen die ik met 1 en dezelfde (grijze) dreambox remote bedien.

 

1 dreambox reageert op code 1, geprogrammeerd onder de dreambutton, de 2e reageert op code 2 , geprogrammeerd onder de tv button en de 3e reageert op code 3 , geprogrammeerd onder de aux (shift-dream) button.

 

 

Ik heb met de JP1.x kabel-methode echter ook al een remote vernaggelt, dus ECHT 100% saf is deze methode niet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...