Ga naar inhoud


tv op laptop


aj

Aanbevolen berichten


Denken we uit de richting van de IPTV encoders en in de richting van HDMI capture, dan bestaat er zoiets als black magic intensity shuttle.

 

Maar opgelet, de system requirements zijn niet van de poes en er zijn meerdere mensen die hdmi capture niet aan de praat hebben gekregen.

 

En langzaam komen we in de buurt van die andere decoder met streaming capaciteiten wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: Erdellod
En langzaam komen we in de buurt van die andere decoder met streaming capaciteiten wink

Uiteindelijk komt het daar wel op neer ja.
Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, ik heb een et9000 in een netwerk, bereikbaar via een vaste computer en via een laptop. Wat ik doe ik neem een programma op en na een minuut ofzo kijk ik via mijn laptop naar dat programma. Bij mij werkt alles via de SD uitzendingen uitstekend maar met de HD uitzendingen stopt het streamen steeds, wat niet te bekijken is.En een voordeel als je een kwartiertje later begint dan zap je de reclames er tussen uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Dat dat zo werkt met een E1/E2 ontvanger, dat weten we natuurlijk. De vraag van TS was in eerste instantie 'kan het op 1 of andere wijze met een Philips' en dan is het antwoord nee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

...is het wel mogenlijk om iets via de usb poort aan te sluiten (bedraad)?...

 

dat is zeer goed mogelijk d.m.v. een zogenaamde video/dvd convertor (composiet ingang, usb uitgang). Beeldkwaliteit lijdt hier wel onder! Uw kastje van (rgb? scart naar usb) kan hiervoor een beter beeld leveren.

Succes

 

 

 

 

sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...