Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

OFF-Topic:

Droomdoos kopen?

vGnp

Nee , wegns geeen blindscan !!

Ik wacht op AZBox Me :)

On-Topic:

11430 V 27500

11487 H 27500

11564 H 27500

11641 H 27500

11679 H 27500

Ben benieuwd ivm signal :)

En yep ,sommmige frequenties = brokkenpap :(

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

• Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

@ Mr_Virtual

de nieuwe Atlanticbird 7 heeft better signaal dan nilesat 101 en 102, en meer stabiel dag en nacht zelfde signaal kwaliteit, probeer Inverto LNB voor bettere signaal, en triax schotel maximum maat is 110cm...

welke tp heeft selechte ontvangst ?

aangepast door Armani79

DM800 HD Newnigma2 v3.2.1

23.5E

13E

0.8W

7W

8W

12.5W

Geplaatst:

Dan heb ik de volgende eigenaardigheid.

Ik heb een triax schotel 110 cm op een rotor en ontvang op 5 west de transponders rond de 85 %, op 8 west idem en op 7 west 0,0.

heb de nieuwe lijst met dreamset ingeladen warbij hij de transponders uit kingofsat haalt, deze zijn dus bijgewerkt.

Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg?

ik hoor graag suggesties wat dit fenomeen kan zijn, het lijkt mij toch dat de schotel goed is uitgericht.

gr. Theo

Geplaatst:

met 110 cm moet wel kunnen, de beste manier om Nilesat en AB7 ontvangen:

- een LNB met 0.1 dB of 0.2 dB ruis niveau, ik gebruik ( inverto black ultra )

- geen rotor gebruiken en schotel uitrichten op Nilesat-AB7, eerst AB2 op 8°west ontvangen en probeer een van deze TP's van Nilesat:

11354 V 27500 5/6

11938 V 27500 3/4

23.5E

13E

0.8W

7W

8W

12.5W

Geplaatst:

met 110 cm moet wel kunnen, de beste manier om Nilesat en AB7 ontvangen:

- een LNB met 0.1 dB of 0.2 dB ruis niveau, ik gebruik ( inverto black ultra )

- geen rotor gebruiken en schotel uitrichten op Nilesat-AB7, eerst AB2 op 8°west ontvangen en probeer een van deze TP's van Nilesat:

11354 V 27500 5/6

11938 V 27500 3/4

dus samen met AB2 op 8W kunnen ontvangen Armani?
Geplaatst:

Dan heb ik de volgende eigenaardigheid.

Ik heb een triax schotel 110 cm op een rotor en ontvang op 5 west de transponders rond de 85 %, op 8 west idem en op 7 west 0,0.

heb de nieuwe lijst met dreamset ingeladen warbij hij de transponders uit kingofsat haalt, deze zijn dus bijgewerkt.

Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg?

ik hoor graag suggesties wat dit fenomeen kan zijn, het lijkt mij toch dat de schotel goed is uitgericht.

gr. Theo

met triax 110 is moeilijk ontvange..alleen een paar tps...vrees dat je niet beter kan krijgen..echt 120 cm nodig denk

met triax 110 is moeilijk ontvange..alleen een paar tps...vrees dat je niet beter kan krijgen..echt 120 cm nodig denk

met triax 110 en inverto black ultra LNB heb ik alle tp's van AB7, maar ik raad iedereen aan die wil graag in winter AB7 goed kunnen ontvangen een 120 - 150 cm schotel te nemen want 110 is de minimum....

januari 2012 MBC Pakket in HD op AB7:

About MBC Group

MBC Group is the first private free-to-air satellite broadcasting company in the Arab World. It was launched in London in 1991 and later moved to its headquarters in Dubai in 2002. Over the past 20 years, MBC Group has grown to become a well-established media group that enriches people’s lives through information, interaction and entertainment. Based in Dubai, in the United Arab Emirates, MBC Group includes 10 television channels: MBC1 (general family entertainment), MBC2 and MBC MAX (24-hour movies), MBC3 (children’s entertainment), MBC4 (entertainment for new Arab women), MBC Action (action series and movies), MBC Persia (24-hour movie channel dubbed in Farsi) , Al Arabiya (the 24-hour Arabic language news channel); Wanasah (24-hour Arabic music channel) and MBC Drama (24 hour Arabic drama on Paid TV) and two radio stations: MBC FM (Gulf music), and Panorama FM (contemporary Arabic hit music); as well as O3 productions, a specialized documentary production unit. It has also several online platforms: www.mbc.net, www.alarabiya.net, and www.shahid.net.

Eutelsat

aangepast door Armani79

23.5E

13E

0.8W

7W

8W

12.5W

Geplaatst:

hoi , hier in het noorden blijkbaar dus slechter ontvangst, want ik kan maar een paar ontvangen, de rest komt binnen maar blokkerig of net geen lock...ik denk dat ik maar 5 transponders binnen heb die duidelijk te zien zijn.

Dus jij hebt alles met goed beeld binnen ? wat ontvang jij van de de oude nilesats? heb je ook 11900 v? horizontale sowieso niets.

mvg

Geplaatst:

hoi , hier in het noorden blijkbaar dus slechter ontvangst, want ik kan maar een paar ontvangen, de rest komt binnen maar blokkerig of net geen lock...ik denk dat ik maar 5 transponders binnen heb die duidelijk te zien zijn.

Dus jij hebt alles met goed beeld binnen ? wat ontvang jij van de de oude nilesats? heb je ook 11900 v? horizontale sowieso niets.

mvg

met triax 110 cm heb ik alle tp's van Nilesat 101 en 102, V en H ook, en AB 7 alle transponders,ik denk niet dat het zo veel uitmaakt tussen zuidholland en het noorden... is de schotel nog goed ?

23.5E

13E

0.8W

7W

8W

12.5W

Geplaatst:

Vreemd zoveel verschillende meningen, volgens Armani79 moet het met 110 cm dus wel te doen zijn.

Op de omringende sat. 5 en 8 west goede ontvangst, en als ik bij sommigen de signaalsterktes lees die ze opgeven voor 7 west snap ik niet dat het bij mij echt 0,0 db is. Er zou dan toch op z'n minst iets te zien moeten zijn lijkt mij. Zoveel kun je toch niet mis zitten als de 2 sat. erboven en eronder wel te ontvangen zijn.

het blijft voor mij een vreemd verhaal.

gr. Theo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen