Ga naar inhoud


Geen beeld TV Vlaanderen op Technomate 5402


dandan

Aanbevolen berichten


Hallo de Perre

 

De Kaart is geldig tot 03/03/2012

De CAM is geldig tot 03/03/2013

Ik gebruik de ASTRA 19 oost Satelliet,alhoewel ik ook de 23.5 oost kan ontvangen.Alhoewel ik nog altijd geen resultaat heb wil ik iedereen alvast bedanken voor al de tips en nuttige mogelijkheden om een oplossing vanop afstand te vinden.Dat vind ik tof!

aangepast door dandan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus voor zover zijn we er uit dat je schotel juist staat, de kaart werkt én je zowel 19.2°o en 23.5°o kan ontvangen.

Je ziet dus wel degelijk BVN en de vele Duitse zenders.

 

Dan kan er niet veel mis meer zijn maar ik vraag me dan wel af wat er anders ingesteld is met de ontvanger bij de handelaar en de jouwe.

 

Tip van De_Perre ook al gecontroleerd? Cam zit juist en de kaart steekt er ook niet verkeerd in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feit dat je de datum van de kaart kan uitlezen, impliceert volgens mij dat ze er correct in zit.

Dan zou ik het zo ook niet meer weten...

 

FTA zoals BVN gaat; andere FTA's ook...

Voor alle duidelijkheid: je gebruikt de CAM en niet de interne reader?? Heb je al getest met de interne reader? Ik zou het echt niet meer weten...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg het vermoeden dat jou CI module stuk is, want je hebt zo wel met de oude als

met de nieuwe ontvanger het zelfde probleem ,een nieuwe CI module lost dit probleem

vast op .

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De TM5402HD werkt prima met de smartcard van Tv Vlaanderen / Nederland Digitaal / BisFR / TéléSat / ....

U dient de TM5402HD te updaten naar de laatste nieuwe firmware via de site van technomate.com

 

Ik heb zelf een TM5402HD trouwens en gebruik deze voor TV VL / TéléSat en BisFR

 

De smartcard hoeft niet in een ci-module = ZEER TRAAG ZAPPEN

 

De smartcardreader werkt prima en is zeer snel.

 

Je kan de cccam client activeren indien je nadat je de laatste nieuwe firmware van TM erop hebt een patch erop zet + CCCam Addon

 

Het is enkel CCcam client / Newcamd client en deze werkt 100% stabiel (Tv vl / Nl digitaal / Digital + , Sky, XXX Hotbird, ...)

 

de smartcard dient met de chip naar beneden in de receiver gestoken te worden.(familietekening naar beneden dus)

via het menu van de TM kan je de smartcardinfo opvragen.

aangepast door wolftje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt wolftje, ik heb de laatste technomate fileware nu op mijn decoder met de kaart met de chip naar bededen er in gestoken maar nog steeds geen ontvangst Ik moet zeggen dat ik van cccam geen verstand heb mischien een stap voor stap 'wat te doen'zou erg welkom zijn.

 

Groetjes

 

DanDan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...