Ga naar inhoud


Eutelsat W4 (36° oost)


Gast

Aanbevolen berichten

Hi

Ben op zoek gegaan naar 'Eutelsat w4'(36° Oost) met een schotel van 85cm

heb geen signaal gevonden

Is de schotel mogelijk te klein? en op welke zender stel ik best af , welke zender zend steeds uit op die satelliet en dit met een sterk signaal

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit kanal (Vsatnet.com) en nog een stuk of 5 kan je op 36E ontvangen als je. Zo te zien heb je voldoende aan 88cm schotel om de "Europe beam" te ontvangen. Kwetie van je schotel goed afstellen.

Voor sommige kanalen heb je Cryptoworks nodig want ze zijn gecodeerd. Ik kijk voor je thuis of ik een van die kanalen kan ontvangen met mijn 1.5meter schotel.

Somigge kanallen kan je niet ontvangen bijvoorbeeld (beam "Nigeria") tenzij je vanuit KAMEROEN chat.

 

Je hoort het wel!

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dorf,

 

Van 36° oost ontvang ik alle transponders die op W.Europa zijn gericht, met een middelsterk signaal.

Niet bijvoorbeeld de Russische kanalen van NTV. Die zijn trouwens circulair gepolariseerd.

Mijn lokatie is ten zuiden van Frankfurt/M en ik kijk met een 1,20 mtr prime-focus schotel.

Gezien de footprints, moet jij toch ook in NL tenminste enkele transponders kunnen ontvangen.

 

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...