Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor de duidelijkheid moet je eerst een kaart met de nagra au file in de cam hebben, die file hoeft niet eens met de keys geladen te zijn, dan ga je naar het menu en je kijkt dan naar de kaart info, daar komt dan te staan dat er een nagra kaart in de reciever staat en de boxkey staat dan boven in.

saludos

Geplaatst:

Ok dat begrijp ik maar hoe programeer ik de kaart nagra au met nirvana 351 en dan icprog als software ik krijg en error bij het laden van de hexfiles ik gebruik washa final.

kan ik een andere saftware programa gebruiken om de files wegteschrijven en te laden met een mastera2.

saludos

Geplaatst:

Hagar,

kan ik de boxkey van mijn viadigital abonnement gebruiken ik heb namelijk de boxkey van deze originele viadigital kaart uitgelezen of accepteerd de MM in de fortecstar deze niet.

saludos

Geplaatst:

Je kunt de file met Nirvana laden maar die werkt alleen met de apolo. Ook als je je de file klaar maakt kan je hem laden met funprog of funmagic maar ik weet als je met een apolo laadt er geen fout melding is.

Ja, je kunt de boxkey van de originele kaart gebruiken en die moet je dan eerst in de penta soft verwerken. Dat kan je doen met een hex editor bv. hex workshop,

in het menu ga je naar replace en daar vul je de boxkey in die er nu staat en vervangen door de boxkey die je originel kaart heeft. Dan druk je op replace en de boxkey wordt aangepast. Dan laadt je die aangepaste soft in de magic en dan zou het moeten werken.

Saludos

Geplaatst:

Hagar bedant,

Ik zie al ik heb wat werk te doen.

nog en kleine vraag ik kan mijn MM zelf niet programeren ik moet dit laten doen is het dan niet handig om meteen pentacryt 1.07 in te zetten die al voorzien is van een boxkey.

Ik heb ook de originele ontvanger van via digital is het mogelijk dat ik die door mij zelf geschreven kaart daar in stop zo dat ik niet de pentacryt

hoeft te bewerken.

saludos

Geplaatst:

Het is mischien toch wel aantereden om in de tijd een MM lader te kopen, er komt zeker weer een ander, beter versie. Mij is het nog niet gelukt om de nagra op een MM te laten lopen. Het werkt bij mij nu met de 6-1 en au met een univ.cam, maar ik leer ook elke keer weer meer over de MM.

Met een originele reciever weet ik niet hoe en wat want ben daar nooit mee bezig geweest. Maar heb wel op spaanse forums gelezen dat het gedaan wordt en werkt.

Saludos

Geplaatst:

grrr, ik heb nu penta 1,07 geladen en geen au meer... dus toch?¿.

dezelfde file dus, mischien alleen penta 1,04 au met nagra?.

Geplaatst:

als ik me even mag mengen in deze draad,wil ik vragen of dit alles ook zou moeten werken in een humax5400 +CAM ToH 2.0 ?

of is dit een hele foute vraag?

gracias,

alejandro.

Vastberaden, geen arrogantie!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen