Ga naar inhoud


een monoblock voor eem 80cm schotel op een 60cm schotel


Blackadder

Aanbevolen berichten

Hallo ik had een Inverto Black Pro Twin Monoblock 23mm lnb, 4.3 graden for 80 cm dish gekocht. Ik heb dus zelf een 60 cm schotel aan de muur hangen, maar volgens de verkoper kan deze lnb gewoon op een 60 cm schotel gemonteerd worden. Voordat ik de ladder op ga wil ik graag weten of dit idd mogelijk is. Heeft iemand hier misschien ervaring mee?

 

Alvast bedankt

I have a cunning plan !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo ik had een Inverto Black Pro Twin Monoblock 23mm lnb, 4.3 graden for 80 cm dish gekocht. Ik heb dus zelf een 60 cm schotel aan de muur hangen, maar volgens de verkoper kan deze lnb gewoon op een 60 cm schotel gemonteerd worden. Voordat ik de ladder op ga wil ik graag weten of dit idd mogelijk is. Heeft iemand hier misschien ervaring mee?

 

Alvast bedankt

 

Als je verkoper een winkel heeft en dit zelf installeert zal het wel kloppen maar mijn gevoel zegt als de originele en deze langs elkaar leg dat het niet kan.

De 2e lnb staat veel breder dan de orginele CD LNB en komt bij een 60 cm verkeert uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zal inderdaad wel werken, maar optimaal is het niet ,hij is eigenlijk geschikt

voor een schotel van 80 cm

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...