Ga naar inhoud


CD abonnement met 2e kaart


DuckyDuck

Aanbevolen berichten

Ik heb de keus gemaakt om mijn kabel abonnement op te zeggen en over te stappen op satelliet.

Heb inmiddels alle apparatuur aangeschaft en probeer nu een CD abonnement af te sluiten.

Maaar... Wat een ellende!

 

Ik wil helemaal niet meer dan e100 betalen voor een ontvanger die ik niet wil!

 

Wat ik graag wil is basisHD pakket + film1, verder wil ik een 2e kaart met deze pakketen.

 

Kan iemand mij vertellen wat ik daarvoor moet aanschaffen en wat het kost eenmalig en per maand?

 

Is het mogelijk een kaart op internet te kopen en deze op je eigen naam te zetten?

 

Bedankt!

Joep

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je zegt dat je alle hardware hebt. Ik weet niet welk merk/type ontvangers je hebt maar sommige hebben ook een CI-module nodig. Maar als je alles hebt dan heb je alleen nog losse smartcards nodig. Die kan je gewoon op internet bestellen en daarna op naam zetten.

 

Een hoofdsmartcard kost 70 euro. en een extra smartcard 49 euro. Volgens mij mag ik hier geen link plaatsen van een webwinkel maar ik zou zeggen google eens op "0)Smartkaart"

 

Het top pakket (met film1) kost 42,50. Als je HD erbij wilt hebben komt er volgens mij nog 5 euro bij. Op je 2de kaart kan je (voor 2,50 p/m) maximaal het entertainment pakket laten activeren. Als je ook op die kaart HD wilt ontvangen komt er weer 5 euro bij. Als je op die 2de kaart persee film1 wilt ontvangen betaal je dus de hoofdprijs (nogmaals 42,50 + 5 euro).

ET9500 (Pli) gekoppeld aan NAS server (synology DS411J)

DM8000HD (Pli) 1TB Harddisk

Visiosat Bi-satellite G4 QUADRO / EMP 17/12

4x ALPS quatro LNB (13,0 / 19,2 / 23,5 / 28,2)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de keus gemaakt om mijn kabel abonnement op te zeggen en over te stappen op satelliet.

Heb inmiddels alle apparatuur aangeschaft en probeer nu een CD abonnement af te sluiten.

Maaar... Wat een ellende!

 

Ik wil helemaal niet meer dan e100 betalen voor een ontvanger die ik niet wil!

 

Wat ik graag wil is basisHD pakket + film1, verder wil ik een 2e kaart met deze pakketen.

 

Kan iemand mij vertellen wat ik daarvoor moet aanschaffen en wat het kost eenmalig en per maand?

 

Is het mogelijk een kaart op internet te kopen en deze op je eigen naam te zetten?

 

Bedankt!

Joep

 

Dit hoeft geen ellende te zijn.

Je kunt gewoon naar een winkel je voor laten lichten en zij handelen de registratie enz. verder keurig voor je af.

Bestel je het inderdaad online via Canal digitaal krijg je inderdaad een hoop ellende.

 

Bij basis pakket en Film word de 2e kaart gezien voor het basis pakket.

De 2e kaart kost € 1.50 p/maand en je krijgt maximaal het settopbox pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vannacht nog eens geprobeerd wijs te worden uit de CD site, pff....

Het lijkt erop dat de nieuwe abonnementen allemaal het HDTV pakket inclusief hebben, maar wil je een smartcard over laten zetten dan kun je op dat formulier alleen voor de oude niet HD pakketen kiezen :-) Zucht...

Ik denk dat ik inderdaad maar even een bezoek breng aan de lokale satboer, vind het wel schandelijk duur om abonnee te worden...

 

Wil de kaarten in combi met softcam gebruiken op mijn Linux box, maar dat wordt de volgende uitdaging :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, ja maar je wordt wel op een verkeerd been gezet..

Er wordt voor nieuwe klanten namelijk alleen van HD pakketten gesproken, dat je vervolgens op het klanten gedeelte ziet dat er eigenlijk alleen een niet HD pakket bestaat en dat HD een optie van e5,00 is.. En je dus op de 2e kaart ook die extra e5,00 moet betalen..

Verder vind je nergens dat het mogelijk is een Oranje kaart meteen met een extra kaart te kopen (waarbij je de extra kaart krijgt voor een paar Euro).

 

Anyhow duidelijk dat ze willen dat je een dealer opzoekt, of liever nog een totaal pakket koopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...