Ga naar inhoud


Bestofspor1 waar?


Gast nicc

Aanbevolen berichten


Het kanaal best of sport bestaat niet, ik denk dat je Sport 1 HD bedoeld in het Canal digitaal pakket. Citaat van de Canal digitaal website:

 

Sport1: zender van de maand februari. Kijk de hele maand februari gratis naar alle hoogtepunten van Sport1. Op positie 12 van de zenderlijst zie je tijdelijk alle hoogtepunten van Sport1 via Best of Sport1. De tijdelijke gratis zender is alleen in HD te ontvangen. Hiervoor dien je te beschikken over een HD-ontvanger.

 

12.129 V - 27500 - 2/3 - DVB-S2 - 8PSK - Astra 23,5 Oost.

aangepast door harry
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als CD klant kreeg ik vandaag een mailing van hun waaruit de volgende citaat;

 

Sport1 gratis te zien in februari

 

Kijk in februari gratis naar alle hoogtepunten van Sport1 HD. Bij CanalDigitaal is het speciale kanaal Best of Sport1 de hele maand gratis te ontvangen. Belangrijk is wel dat je

HD-ready bent. Lees verder>

 

Als je dan in die mailing op de link klikt kom je op hun site uit en kan je vervolgens lezen;

 

Gratis Sport1 bij CanalDigitaal

 

Kijk in februari gratis naar het kanaal Sport1 Live HD! Daarnaast kijk je de hele maand gratis naar het extra Sport1 kanaal Best of Sport1 (in standaard digitale kwaliteit). Op positie 12 van de zenderlijst zie je de hoogtepunten van de drie Sport1 kanalen (Sport1 Live HD, Sport1 Golf en Sport1 Tennis). Belangrijk voor ontvangst van beide kanalen is wel dat je HD-ready bent.

 

 

Misleiding of zouden we eindelijk 1 van de vele Sport1 Extra kanalen erbij krijgen? Volgens mij is Canal Digitaal de enigste televisieaanbieder die de Sport1 Extra kanalen niet doorgeeft dus het zou onderhand tijd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Signaal is er wel, maar de keys vd smartcard willen nog niet... (heb toppakket CDS)

 

1817:000007:51d6 (nok)

 

Oh nu wel na restart CCcam client :)

 

Canal Digitaal - NED3 HD oud [s3 6A] (ok)

aangepast door dagg

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

even afwachten.

 

sport 1 promokanaal zend nu hetzelfde uit als sport1HD. Dacht dat Sport1HD ook open zou gaan. Zal later wel gebeuren.

Amiko 7900 SHD

Triax 64 cm (astra 1 en 3) + CD Duo LNB

Visiosat 64 cm (Hellassat) + Alpine LNB

uncommited switch spaun SUR 211 F

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...