Ga naar inhoud


Gratis Sport1 in Februari?


GLopez

Aanbevolen berichten


heractivatie gedaan, nog steeds geen beeld. Ga proberen nieuwe firmware op mijn Inverto Scena 5M te zetten. Draai nog een oude vanwege freeze problemen op recentere. Zou kunnen dat dat gaat helpen. Wel raar trouwens als het dan wel zou werken.

Inverto IDL 5650S HD ontvanger, Visiosat Bisatellite schotel met Astra 1, 2, 3 en HB !

Link naar reactie
Delen op andere sites

'neem nu entertainment pakket met sport1 hd' .. dank je hoor CD... mij weer laten betalen voor datgene je nu een maand voor jan doedel doorgeeft.

 

Krijg ik dan SyfyHD? of ESPN HD? ..

 

@ceesv : zou je misschien de exacte transponder kunnen doorgeven waar de 'gratis' kanalen te vinden zijn? Dan kan ik een handmatige scan uitzoeken.

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

De topic is een beetje misleidend. Sport1 HD Live is niet gratis, maar Free to view.

 

citaat satellitemagazine:

De coderingsflag van Sport1 Live Freeview wordt in februari gelijk gesteld met Nederland 1, Nederland 2 en Nederland 3. Dus iedereen die op dit moment naar deze tv-kanalen kan kijken kan in februari ook gratis naar Sport1 Live Freeview kijken. Natuurlijk kan dit alleen als men beschikt over ASTRA3 ontvangst en een HD-satellietontvanger. Wie overigens beschikt over een grijs/witte geregistreerde extra multi-room smartcard kan in deze periode ook zonder problemen naar Sport1 Live Freeview kijken zonder dat men een aanvullend abonnement op de betaalzender Sport1 dient af te nemen.

 

@mackermd : zo heb je overal acties voor diegene die geen abonnement hebben. Dagbladen, internetabonnement, ga zo maar door.

 

Voor mij heeft Sport1 niet die toegevoegde waarde. Alleen de competitie in Spanje is voor mij interessant dus dan neem ik geen abonnement. Daar zijn weer hele andere alternatieven voor.

Amiko 7900 SHD

Triax 64 cm (astra 1 en 3) + CD Duo LNB

Visiosat 64 cm (Hellassat) + Alpine LNB

uncommited switch spaun SUR 211 F

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk geschreven pdj, maar ik heb nog steeds geen beeld. Zendelijst opnieuw ingeladen en ze zijn gewoon nog gecodeerd waarbij er komt te staan dat ik geen recht heb dit kanaal te bekijken. Ben nu aan het proberen er nieuwe firmware op te zetten, misschien helpt dat.

Inverto IDL 5650S HD ontvanger, Visiosat Bisatellite schotel met Astra 1, 2, 3 en HB !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, een update van de firmware op mijn Inverto Scena 5m gedraaid en jawel hoor, Sport 1 doet het nu. Raar, maar mijn probleem is dus eindelijk opgelost. nog 3 weekjes dan maar genieten van gratis Sport 1 Live HD.

Inverto IDL 5650S HD ontvanger, Visiosat Bisatellite schotel met Astra 1, 2, 3 en HB !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was een citaat dus zelf niks geschreven.

 

In ieder geval goed dat het is opgelost. Ben zelf niet kapot van CanalDigitaal gecertificeerde ontvangers. Alles wordt bepaald voor je.

Amiko 7900 SHD

Triax 64 cm (astra 1 en 3) + CD Duo LNB

Visiosat 64 cm (Hellassat) + Alpine LNB

uncommited switch spaun SUR 211 F

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch een beetje raar dat je nu met Sport1 zowel naar het (extra) promokanaal als naar het HD kanaal kunt kijken. Waarom was dit promokanaal er bijvoorbeeld in december nog niet? Dan had zowel Serious Request als de top 2000 via dit promokanaal kunnen uitzenden en was Consumenten 24 gewoon ook in die weken zichtbaar geweest. Hopelijk blijft het promokanaal bestaan zodat Canal Digitaal in de toekomst ook mee kan doen aan bijv. de Eredivisie Live 10 daagse.

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen gratis Sport1

En met mij nog een heeeeeeeeeel groot aantal betalende abonnees. wink.png

 

waar kan het aan liggen terwijl veel betalende abonnees wel beeld hebben. Het kanaal is niet gratis, maar free to view.

 

Misschien de ontvanger, je bent moderator dus ik denk dat je daar al naar gekeken hebt.

Ik zou het zo ook niet weten.

 

Bij mij werkt het perfect na even zeuren via het forum. :)

Amiko 7900 SHD

Triax 64 cm (astra 1 en 3) + CD Duo LNB

Visiosat 64 cm (Hellassat) + Alpine LNB

uncommited switch spaun SUR 211 F

Link naar reactie
Delen op andere sites

De topic is een beetje misleidend. Sport1 HD Live is niet gratis, maar Free to view.

 

citaat satellitemagazine:

De coderingsflag van Sport1 Live Freeview wordt in februari gelijk gesteld met Nederland 1, Nederland 2 en Nederland 3. Dus iedereen die op dit moment naar deze tv-kanalen kan kijken kan in februari ook gratis naar Sport1 Live Freeview kijken. Natuurlijk kan dit alleen als men beschikt over ASTRA3 ontvangst en een HD-satellietontvanger. Wie overigens beschikt over een grijs/witte geregistreerde extra multi-room smartcard kan in deze periode ook zonder problemen naar Sport1 Live Freeview kijken zonder dat men een aanvullend abonnement op de betaalzender Sport1 dient af te nemen.

 

@mackermd : zo heb je overal acties voor diegene die geen abonnement hebben. Dagbladen, internetabonnement, ga zo maar door.

 

Voor mij heeft Sport1 niet die toegevoegde waarde. Alleen de competitie in Spanje is voor mij interessant dus dan neem ik geen abonnement. Daar zijn weer hele andere alternatieven voor.

FTV ipv FTA ok, punt gezet. Maar als dat ten koste gaat van de aankomende Academy Awards FTV, spijtig. Kregen we vorig jaar nog een hele dag films en 's avonds de Awards, krijgen we nu alleen nog maar de awards. Heb toch liever films dan sport-herhalingen en Sport1 LiVE [?] zoveel -live- vind ik er niet.

 

Toch een beetje raar dat je nu met Sport1 zowel naar het (extra) promokanaal als naar het HD kanaal kunt kijken. Waarom was dit promokanaal er bijvoorbeeld in december nog niet? Dan had zowel Serious Request als de top 2000 via dit promokanaal kunnen uitzenden en was Consumenten 24 gewoon ook in die weken zichtbaar geweest. Hopelijk blijft het promokanaal bestaan zodat Canal Digitaal in de toekomst ook mee kan doen aan bijv. de Eredivisie Live 10 daagse.

Goed punt. Mogen we bijna een maand lang geen Consumenten24 TV meer kijken, krijgen we -dit- wel door onze neus. Als ze wel 101TV kunnen doorpompen op een kanaal, kunnen ze ook andere themakanalen doorsturen. Toch?! Mogen ze ook Journaal24 als 'zender van de maand' (ka-peej-en lekkermakertje) eens toevoegen. Sport-Overkill is't nu. Waarom moest 't etalagekanaal dan weg en komt er 'tzelfde voor terug? Althans, daar lijkt 't op. Voor de sportfans fijn, maar doe mij maar een leuk filmpje. Maandje Film1 ofzo..

 

Offtopic: De laatste tijd steeds weer 'gecodeerde' zender meldingen op NL1/2/3 waardoor opnames onbruikbaar zijn. Heel irritant. Lekker 'FTV' weer.. potjandosie.

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...