Ga naar inhoud


BBcode werkt niet meer na inst: W8


peldoman

Aanbevolen berichten


ja als je niet meer vertelt over je configuratie dan schiet het ook niet op. Net zo'n vraag als b.v. mijn auto start niet. Iemand een oplossing?

aangepast door vincent1971

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb windows 8 online gekocht en online geinstalleerd. via Microsoft. Nu wilde ik een paar threads beantwoorden en zie de BBcode werkt niet meer. Ook de enter knop doet het niet. Ben ik vanmiddag op de site van Microsoft , heb ik deze vraag ook gesteld en zie daar werkt het wel. Meer gegevens kan ik niet geven.

MaxPlus /TF6000cok/ triax 78cm

TF5300k pvr.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even om een en ander helder te krijgen

  • Wat bedoel je precies met de BBcode werkt niet (dit kan aan de gebruikte browser liggen)
  • Welke browser gebruik je (Heb je al een andere browser geprobeerd?)
  • Werkt de enter knop enkel niet binnen IE (of anders) maar bijvoorbeeld wel binnen Word of een ander programma (probeer notepad eens)
  • Is dit enkel binnen Sat4all?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel bv dat ik deze zin niet vet kan maken of een kleur kan geven. Ik gebruik IE10 met W8, heb geen andere browser geprobeerd. In Word of Kladblok werkt alles normaal, ook de Enter knop. Hotmail alles normaal. . Alle Forums Sat4all, Beurs forums en Forex forums totaal zo,n 6 forums werkt het niet. Het ligt dus niet aan mijn keyboard.

MaxPlus /TF6000cok/ triax 78cm

TF5300k pvr.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt aan IE10 te liggen. Ik gebruik gewoonlijk Chrome en heb nergens last van. Ik ben even overgeschakeld naar IE10 en nu werkt de enter ook niet. Ik neem aan dat de boardsoftware boer iets te doen heeft. :)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IE 10 vanaf het bureaublad weigert in ieder geval ook de enter.

 

UBB test rechts uitlijnen

 

 

gemaakt met Chrome

 

 

Ik maak er in ieder geval melding van in het moderator forum

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IE 10 (vanaf bureablad) met compabiliteitsmode aan

 

De enter werkt

 

[red] rode tekst [/red]

 

De rest van de opmaak van het board lijkt nergens meer op. Dus niet gebruiken !

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Las ik net op een auto forum.

 

Er is een bekende bug tussen ons forum en Internet Explorer 10 (standaard meegeleverd met Windows 8) Tijdens het posten werkt de Enter toets niet. Er zal ongetwijfeld binnenkort een update voor komen, maar tot die tijd is de "oplossing" het forum in de "compatibiliteitsmodus" van Internet Explorer te gebruiken. Dit kun je eenvoudig aanzetten, door op het "doorgescheurde briefje" te klikken, achter de adresbalk in de Internet Explorer.

MaxPlus /TF6000cok/ triax 78cm

TF5300k pvr.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Las ik net op een auto forum.

 

Er is een bekende bug tussen ons forum en Internet Explorer 10 (standaard meegeleverd met Windows 8) Tijdens het posten werkt de Enter toets niet. Er zal ongetwijfeld binnenkort een update voor komen, maar tot die tijd is de "oplossing" het forum in de "compatibiliteitsmodus" van Internet Explorer te gebruiken. Dit kun je eenvoudig aanzetten, door op het "doorgescheurde briefje" te klikken, achter de adresbalk in de Internet Explorer.

 

Klopt, maar of je er blij van wordt.... Ik niet in ieder geval dus lk houd het wel bij Chrome

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring met nieuwe versies van OS-en, wacht gewoon een half tot 1 jaar. Dan zijn de fouten er wel uit. Ben nu zelf bezig om over te stappen van Xp naar Windows 7. Zie zelf de noodzaak niet in van windows 8.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...