rikardo8 Geplaatst: 15 september 2002 Geplaatst: 15 september 2002 De nieuwe ROM 10 codes van het Portugese pakket op de hispasat zijn volgens de site van zacky alweer "autoroll" (=autoupdate) te emuleren op zowel een avr3- als een funkaartje. Zie de sectie "novedades" op de site van zacky QUOTE - Softs "Wapo Autorroll ROM10 AVR v0.11" (By ChuckY) - Primera versión de soft emulador Autorroll basado en el código de tarjetas ROM10. Esta versión la zona $4EA1 de la ROM10 para la captura de Keys operativas. Autorroll para el proveedor CaboTV. - Softs "WMaster 2002 ROM10 FUN v0.1" (By Masterkiller) - Soft Autorroll basado en soft "Wapo" que emula totalmente el código de la ROM10, tanto para el proveedor V*a D*g*tal como Cab*TV. Realiza la captura de key de ambos proveedores. UNQUOTE Salu2, Rikardo.
Gast Geplaatst: 16 september 2002 Geplaatst: 16 september 2002 werkt dit ook op een gepatchte humax 5400Z ? en zo ja, hoe krijg je de boxkey eruit?
rikardo8 Geplaatst: 17 september 2002 Auteur Geplaatst: 17 september 2002 Ik het het ff opgezocht op een spaanstalig forum: volgens die bron is het niet mogelijk een boxkey te halen uit een humax 5400. Dat zou dus betekenen dat nagra niet autoupdate te maken is. Heb zelf een rx met nagra ingebouwd (embedded), daar werkt het wel op. Het forum dat ik bedoel is het forum van zacky, afdeling humax, onderwerp: "Humax 5400z parcheado". Salu2, Rikardo.
Gast Geplaatst: 18 september 2002 Geplaatst: 18 september 2002 Ok, bedankt voor je moeite. Is au wel mogelijk denk je als je in de 5400 een Nagravision ci stopt?
rikardo8 Geplaatst: 21 september 2002 Auteur Geplaatst: 21 september 2002 Hallo Digidude, Met een nagravision cam moet het wel mogelijk zijn, je moet alleen de boxkey te weten zien te krijgen, maar dat had je al begrepen. Ik heb gelezen dat het ook werkt in een magic cam met pentacrypt 107 of 108 als je een bepaalde vaste boxkey instelt. Saludos, Rikardo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen